Prenovljeni Peugeot 208: oblikovna in tehnična osvežitev

Francoska znamka tudi za najmanjšega predstavnika uveljavlja novo oblikovno identiteto in nekaj tehničnih nadgradenj.

Po napovedih odgovornih prodajni načrt za letošnje leto obsega 
skupno 750 primerkov, od katerih bo desetina električnih.

 Foto: Peter Pirkovič
Po napovedih odgovornih prodajni načrt za letošnje leto obsega skupno 750 primerkov, od katerih bo desetina električnih.  Foto: Peter Pirkovič

Na sprednjemu delu so stari logotip zamenjali z novim, ob straneh ima integriran nov LED dnevni podpis, nova je tudi maska, žarometi pa so pri različici GT serijsko opremljeni s polnimi LED žarometi. Na zadnjem delu ni več logotipa v obliki leva, saj ga je nadomestil velik napis Peugeot, dodatno so uredili še novo grafiko v lučeh in za boljšo sliko v živo namestili izboljšano HD kamero. V paket tokratne zunanje prenove spadajo še nova 16- in 17-palčna platišča in dve novi barvi zunanjosti (rumena Aguenda in siva Selenium). Potniška kabina je bogatejša za nove kakovostnejše materiale in integracijo armaturne plošče i-Cockpit zadnje generacije, ki zajema 10-palčni osrednji zaslon, 3D digitalne merilnike, nov volan in tako imenovane klavirske tipke pod zaslonom za lahkotno upravljanje določenih sistemov. Nov je tudi infozabavni sistem, ki je preglednejši in še bolj enostaven za uporabo, hkrati pa omogoča izbiro slovenskega jezika in posodobitve sistema na daljavo.

Bencin, hibrid ali elektrika

Motorna paleta pri najmanjšemu Peugeotu še vedno v največji meri temelji na bencinskih motorjih. Najšibkejši in najcenejši je 208 z 1,2-litrskim motorjem s 55 kilovati moči in z ročnim menjalnikom, hkrati pa je ta isti motor lahko na voljo tudi s 74 kilovati moči. V kolikor si kupec zaželi avtomatike pri prestavljanju je potrebno izbrati 74- ali 100-kilovatni motor z dodatkom elektrifikacije (blagi hibrid 48V). V ponudbi sta tudi dva električarja in sicer tisti s 50 kWh baterijo in 100-kilovatnim elektromotorjem (časovno omejen) ter različica z novo 54 kWh baterijo in z nekoliko zmogljivejšim 115 kilovatnim elektromotorjem. Slednji po meritvah WLPT z enim polnjenjem zmore prevoziti 410 kilometrov. Najcenejša Dvestoosmica pri nas stane 15.990 evrov oziroma s financiranjem se končna cena zniža za tisočaka. Delna elektrifikacija (MHEV) se začne pri dobrih 20 tisočakih, popolnoma električni 208 pa pri nas stane nekaj več kot 30 tisoč evrov. V primeru, da se od te cene odšteje spodbudo države (6500 evrov) in popust (1500 evrov) v primeru financiranja, cena osnovnega baterijskega 208 pade na 22.980 evrov. Zanimiv je tudi podatek, da so od leta 2012 pri nas prodali 8200 primerkov Peugeota 208.


Najbolj brano