Za volanom najcenejšega amaroka

V času preskusa s Volkswagna sem prejel klic, ali bi se udeležil kratkega druženja v Goriških brdih, kjer organizirajo poseben dogodek namenjen promociji tega terenskega velikana. Zakaj pa ne? Nenazadnje iz prve roke izvem, kako razmišljajo potencialni kupci.

Vse preskuse smo opravljali pod budnim očesom izkušenih 
inštruktorjev. Foto: Peter Pirkovič
Vse preskuse smo opravljali pod budnim očesom izkušenih inštruktorjev. Foto: Peter Pirkovič

Ker so klasični avtomobilski saloni bolj ali manj povsem ugasnili, tovarne in njihove podružnice izumljajo nove prodajne pristope. Eden takšnih je bil amarok experience, kjer so povabljencem na preprost način predstavili njihov nov produkt. V štirih dneh se ga je udeležilo nekaj več kot 230 potencialnih kupcev, ki so pobližje spoznali njegove vozne užitke. Pred Vilo Vipolže, kjer je bila naša izhodiščna točka, so bili parkirani vsi modeli iz Volkswagnove gospodarske linije vozil, v ozadju pa še 17 amarokov različnih konfiguracij. Ker so vsi dobesedno planili na primerke s trilitrskim V6 dizlom, je meni ostal tisti na koncu parkirišča, ki ga nihče ni niti povohal, med vsemi različicami pravzaprav najbolj kleni delavec. Gre za vstopno verzijo z dvojno kabino, z osnovno opremo in z dvolitrskim štirivaljnim dizlom s 125 kilovati moči, v kombinaciji z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. To je pravzaprav edini amarok z ročnim menjalnikom.

Preskus tudi na terenu

Pod taktirko izkušenih inštruktorjev smo po asfaltu in mnogih makadamskih cestah prevozili dobrih 30 kilometrov. Pri tem smo med vožnjo po strmem klancu preskusili delovanje štirikolesnega pogona z vključenim reduktorjem, sledil je preskus sistema za nadzorovan spust, pa vožnja po makadamu, pesku in čez manjši mostiček, kjer je bilo potrebnega nekaj natančnega vrtenja volana. Skratka več različnih podlag in terenske vožnje. Tudi najbolj navaden amarok je vse terenske podlage premagal brez težav in moram priznati, da mi je kombinacija z ročnim menjalnikom bolj pisana na kožo. Edini res moteč element je bil plastičen volan.

Večina udeležencev na dogodku se je s tovrstnimi avtomobili v preteklosti že spoznala. Zanimiva sta bila oče in sin, ki imata amaroka prve generacije in razmišljata o nakupu novega. Tak tip avtomobila jima zelo ustreza, ker se ukvarjajo z navtiko in s pridelavo oljčnega olja. Večji del dogodka prevladujejo podjetniki in obrtniki, ki takšen avto potrebujejo za svojo dejavnost in jim cena ni najpomembnejši faktor. V pogovorih s predstavniki Volkswagna sem kasneje izvedel, da so trije udeleženci iz moje skupine naslednji dan že potrdili nakup. Potrebovali so zgolj krajšo demonstracijsko vožnjo.


Najbolj brano