Električni Citroën k nam pripelje junija

Četrta generacija Citroënovega malčka v teh dneh kroži po številnih evropskih državah, da bi se še pred uradnim začetkom prodaje predstavil kupcem. Prodajno pomembna za francosko znamko je tudi Slovenija.

Napovedujejo, da bo vstopna cena zanj znašala približno 23.000 
evrov. Foto: Citroen
Napovedujejo, da bo vstopna cena zanj znašala približno 23.000 evrov. Foto: Citroen

Temu na nek način pritrjujejo prodajne številke, saj je C3 že vse od svojega rojstva, v letu 2002, zelo priljubljen med kupci. Slovenci so jih v dveh desetletjih pokupili nekaj več kot 20.000 (6000 v zadnji generaciji od leta 2016), medtem ko je na evropski ravni ta številka občutno višja. Zabeležili so kar 5,6 milijona prodanih primerkov. V novi izdaji se je C3 korenito spremenil. Najbolj izrazita vizualna sprememba je sprednja maska, kjer opazimo nov Citroënov logotip, ki ga obdaja par luči v obliki črke C. Zadaj se zadnje luči razširijo v zadnje četrtine, nad zadnjim oknom pa je majhen statični spojler.

Razvijali so ga na novi koncernski platformi SCP, deležen je bil nove oblikovne podobe, prostornejša in funkcionalna je potniška kabina, kar se tiče pogona, pa večji poudarek namenjajo električni verziji. Inženirji so malčka z oznako e-C3 opremili s 74-kilovatnim elektromotorjem, ki je nameščen na sprednji osi, napaja pa ga 44-kWh baterija iz litij-fero-fosfata, ki obljublja doseg do 320 kilometrov z enim polnjenjem po WLTP ciklu. Polnjenje baterije od 20 do 80 odstotkov na 7-kilovatni polnilnici traja približno štiri ure, na hitri, 100-kilovatni polnilnici pa bo čas polnjenja trajal manj kot 30 minut.

Brez skrbi, z nekaj mesečnim zamikom v ponudbo prihaja tudi bencinsko gnani C3 s 74 kilovati moči.

Cen za slovenski trg še ni

Že ob svetovni premieri oktobra letos so pri Citroënu navajali podatek, da bo električni e-C3 na voljo za 23.300 evrov, cena šibkejše verzije z 200-kilometrskim dosegom pa naj bi bila nižja od 20 tisočakov.

Notranjost je popolnoma na novo zasnovana. Posvetili so se udobju in kakopak digitalizaciji. Foto: Citroen

Že takrat so omenjali, da bo ta na voljo v dveh nivojih opreme. V osnovnemu paketu bodo vključeni LED žarometi, sistem za zaviranje v sili, osrednji zaslon, električna stranska ogledala, senzorji za parkiranje zadaj in tempomat, medtem ko bo drugi paket seznam nadgradil še s 17-palčnimi litimi platišči, dvobarvno zunanjo barvo, samodejnimi brisalci, električno zložljivimi in ogrevanimi stranskimi ogledali, samodejno klimatsko napravo in z možnostjo brezžičnega polnjenja telefona. Na vnovičnem snidenju v Sloveniji, Citroënovi predstavniki konkretnejših informacij glede cen še niso imeli, saj, da se bo proces oblikovanja cenika začel šele spomladi. Prvi avtomobili bodo v prodajne salone zapeljali junija prihodnje leto.


Najbolj brano