Destinacija Portorož in Piran predstavlja svoj nezamenljivi žeton

Turistično združenje Portorož je lansiralo svoj prvi destinacijski nezamenljivi žeton (NFT). Z oglaševalsko kampanjo so prisotni na sedmih trgih. Ciljajo predvsem na tuje trge, ki jih bodo preko spleta nagovarjali izven poletne sezone.

Direktor Turističnega združenja Portorož Aleksander Valentin s 
kozo Srečko, ki je nosilni vizualni element kampanje. Foto: Tomaž Primožic/FPA
Direktor Turističnega združenja Portorož Aleksander Valentin s kozo Srečko, ki je nosilni vizualni element kampanje. Foto: Tomaž Primožic/FPA

PORTOROŽ > Slovenija je lani jeseni kot prva država na svetu izdala svoj nezamenljivi žeton, aprila letos ji je z I feel sLOVEnia NFT sledila Slovenska turistična organizacija (STO), Portorož & Piran pa je prva slovenska lokalna turistična destinacija s svojim nezamenljivim žetonom.

Kratica NFT pomeni nezamenljiv žeton (non-fungible token) in označuje edinstven digitalni dokaz. Gre za digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje na tehnologiji veriženja blokov in jih pogosto označujejo kot ključ do metasveta. V praksi lahko NFT v turizmu izraža lojalnost, služi kot digitalni dokaz obiska neke destinacije ali zgolj kot umetniško delo.

“Poleg tradicionalnega, pa vendar tudi malce hudomušnega dela promocijske kampanje je letošnji element inovativnosti prikazan s potencialom, ki ga nosijo nove tehnologije. Odpirajo se vrata v metasvet, ki bo predstavljal nov trg za prihajajoče generacije,” je na današnji predstavitvi novosti v Portorožu dejal direktor Turističnega združenja Portorož Aleksander Valentin.

Prve NFT žetone destinacije so lansirali v sodelovanju z digitalno agencijo April 8. “Za nosilni vizualni element kampanje smo izbrali Srečko, prikupno istrsko kozo, ki bo uporabnikom takoj sedla v srce,” je povedala direktorica agencije Urša Mivšek Sitar. G.O.A.T. (angl. koza) je v internetnem slengu kratica za Greatest of All Time (najboljši vseh časov), hkrati pa je koza tudi prispodoba za življenje brez stresa kot rezultat oddiha na destinaciji.

Žetone dobi, kdor izvede tri aktivnosti

Kot je razložila svetovalka na agenciji Anuša Kovačič, novi destinacijski NFT-ji delujejo po principu lojalnosti – uporabnik lahko dobi tri NFT žetone iz treh različnih kolekcij, če izvede tri aktivnosti - sodeluje v nagradni igri, se prijavi na destinacijske e-novice in deli nalepko Srečke na Instagramu z oznako destinacijskega profila @portorozpiran. Vsak, ki bo opravil vse tri aktivnosti in zbral tri NFT žetone, bo prejel poseben Golden GOAT NFT, ki bo vključeval nagrado. Ta bo ostala skrivnost vse do slavnostnega razkritja 31. avgusta. V vsaki od treh kolekcij je na voljo po 100 NFT žetonov, skupaj torej 400 unikatnih NFT žetonov.

Promocijska kampanja na sedmih trgih

Kampanja z naslovom Mi smo tu se je začela že 20. aprila in poteka na sedmih trgih: v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Nemčiji, na Madžarskem, Češkem in Slovaškem. Na ta način želijo zmanjšati potencialno odvisnost od le enega trga. Ključni kanal promocije je simpatičen video, ki ga oglašujejo preko spleta, v oglasih pa izpostavljajo doživetja na destinaciji, predvsem aktivnosti na prostem.

V kampanji trenutno sodeluje devet turističnih ponudnikov z destinacije: LifeClass Hotels & Spa, Hoteli Bernardin, Aerodrom Portorož, Locap Group, restavracija COB, Marina Portorož, All year e-biking, Gold Istra Residence in gostilna Na burji. Pričakujejo, da se bo med kampanjo vključilo še več ponudnikov doživetij.

Objavljajo tudi na TikToku

Od danes je destinacija Portorož & Piran prisotna tudi na družbenem omrežju TikTok. Prve objave nastajajo v sodelovanju z agencijo April 8 in služijo kot komunikacijska podpora promocijski kampanji, po 5. juniju pa bo profil prevzela vplivnica Noemi Zonta, ki je pred kratkim predstavljala Slovenijo v videu popotniškega vodnika Lonely Planet.


Najbolj brano