Po stopinjah večjih bratov

Polo je v letu 2022 še vedno sposoben prepričati tisoč kupcev pri nas, za kar gre zasluga številnim novostim, ki jih tovarna namenja svojemu družinskemu članu, ki ima za sabo 45-letno tradicijo.

Nekoč ob passatu in golfu trden steber Volkswanove prodaje, polo 
zadnja leta izgublja na priljubljenosti, kar je ob močnem razcvetu 
športnih terencev  povsem normalen scenarij.
Nekoč ob passatu in golfu trden steber Volkswanove prodaje, polo zadnja leta izgublja na priljubljenosti, kar je ob močnem razcvetu športnih terencev povsem normalen scenarij. 

V vsem tem času so prodali kar 18 milijonov primerkov in na trg poslali kar šest generacij. V tej zadnji je Polo zdaj dobil nekakšno vmesno prenovo, ki je dobrodošla podlaga za tekmo za kupce v razredu manjših vozil. Izpostaviti velja, da že kar nekaj časa v ponudbi nima več dizelskih motorjev, pomembna prelomnica pa se je zgodila pred dobrim letom in pol, ko so se pri Volkswagnu odločili, da bo Pola za Evropo izdelovala južnoafriška tovarna.

To kakopak pomeni tudi nekoliko daljšo čakalno dobo v primeru individualnih naročil (do šest mesecev), a v času, ko se industrija sooča s težavami pomanjkanja polprevodnikov, se čas naročila lahko še za nekaj dodatnih mesecev podaljša. Trenutno je prvi kontingent Polov že v Sloveniji. Gre za okrog sto primerkov, nekateri pa so še na poti.

Kozmetični popravki in več opreme

Na oblikovni plati bo sprememba opazna na sprednjem delu, kjer je ta dobil nove žaromete in možnost vgradnje zmogljivih matričnih LED žarometov (serijsko so običajni LED žarometi), tako kot Golf imajo določene verzije vgrajen svetlobni LED pas, od paketa opreme se malenkostno spreminja oblika odbijača, nova so platišča, v ponudbi pa so tudi tri nove barve. Opazna je še oblikovna sprememba zadka, ki ima prvič na voljo deljene LED zadnje luči in nov odbijač. V potniški kabini sta prostornost in udobje ostala na enaki ravni. Izbrani so novi materiali, izboljšana je zvočna izolacija, digitalni merilniki so serijski (desetpalčni na voljo za doplačilo), na vrhnjem delu sredinske konzole je prostor za osrednji zaslon na dotik (velikost od 6,5 do 9,2 palca) z novim multimedijskim sistemom MIB3. Najbolj zmogljiv v ponudbi, discovery pro, ima vgrajeno e-SIM kartico in kot tak uporabniku ponudi navigacijske prometne podatke v živo ali uporabo aplikacij s pretočnimi vsebinami. Omembe vredna je še sprememba upravljanja klimatske naprave (drsna stikala), nova pa sta tudi prestavna ročica in večfunkcijski volan.

Samo dva bencinska motorja in različica GTI

Pri izboru pogonov so na voljo trije bencinski motorji. Čeprav tovarna za nekatere trge še vedno vgrajujejo osnovne 1.0 MPI motorje z 59 kilovati, so ga pri nas črtali s seznama. Osredotočali se bodo na litrska TSI motorja s 70 in 81 kilovati (slednji bo serijsko povezan s sedemstopenjskim DSG menjalnikom). Tretji motor v ponudbi bo dvolitrski turbo stroj s 152 kilovati moči, ta pa je rezerviran izključno za izvedbo GTI. Naročila zanj bodo sprostili konec tega meseca. Omeniti velja tudi to, da ima Polo zdaj precej daljši seznam varnostne serijske opreme, prvič pa so vanj vgradili tudi varnostno blazino med sedežema, ki preprečuje poškodbe voznika in sovoznika v primeru bočnega trčenja. Kar se tiče najcenejših Polov, imajo v ponudbi dva paketa opreme, life in entry. Prvi je na voljo za 15.763 evrov, drugi za 16.163 evrov. Razlika med njima je zgolj v podaljšanem dvoletnem jamstvu, poleg dvoletne tovarniške garancije. Več zanimanja bo za Pola z bogato opremljenimi paketi opreme Style in R-Line, katerih se začetna cena giblje okrog 18 tisočakov, vrh ponudbe pa bo predstavljala različica GTI s ceno 26.600 evrov.


Najbolj brano