Napeta bitka za županski stol med Popovičem in Bržanom

Kar nekako mirno je v Kopru minilo deset dni volilne kampanje med prvim in drugim krogom županskih volitev. Lista Aleša Bržana nadaljuje z začetno taktiko skromne in umirjene kampanje, tabor Borisa Popoviča pa je zapustil pompozno in “bleščečo” kampanjo ter se usmeril k vsebini.

Aleš Bržan (levo) in Boris Popovič
Aleš Bržan (levo) in Boris Popovič 

KOPER > Glede na ostro volilno kampanjo pred prvim krogom, v kateri ni manjkalo pritiskov in pogrevanja raznih afer, aktualni župan pa je z veliko žlico zajemal davkoplačevalski denar in si z njim financiral del kampanje, je dogajanje pred drugim krogom relativno mirno. Vsaj za koprske razmere to velja.

Razplet je povsem negotov

A je za mnoge presenetljiv izid prvega kroga, v katerem je dosedanji župan BorisPopovič kljub visoki udeležbi zbral manj kot 45 odstotkov glasov, spodbudil zanimanje za koprske volitve tudi v prestolnici in ostali Sloveniji. Poleg mariborskega je prav koprski županski dvoboj najbolj zaželena televizijska tema te dni, zato ni čudno, da imata kandidata samo v tem tednu napovedanih kar osem soočenj. Tudi sicer glavna bitka poteka prav na javnih soočenjih, na katerih doslej nihče od kandidatov ni bil bistveno boljši ali bistveno slabši od tekmeca.

Napetost še povečuje popolna odsotnost javnomnenjskih raziskav, ki so po uveljavitvi strožje uredbe o zaščiti osebnih podatkov bistveno dražje in zahtevnejše. Napovedi so tako nehvaležne, opazovalci napovedujejo zelo tesen izid, v obeh taborih pa upajo na zmago. Čeprav je AlešBržan v prvem krogu dobil 30 odstotkov glasov, ni niti najmanj v podrejenem položaju, saj je prejel popolno in iskreno podporo devetih drugih protikandidatov, med njimi tudi tretjeuvrščenega Gašparja Gašparja Mišiča, četrtouvrščene Olge Franca in petouvrščenega Valterja Krmaca.

Nova številka MOK ne bo izšla

V Popovičevem taboru ne vztrajajo pri razkošni kampanji, ki so ji bili Koprčani priča pred prvim krogom. Zatrjujejo, da do volitev ne bodo izdali novega glasila MOK, adute v obliki novih odprtij in rezanj trakov ob novih pridobitvah pa so že potrošili. Osredotočili so se na terensko delo, opazno pa je povečanje obiskov Borisa Popoviča v raznih institucijah in zavodih.

Tudi Bržanov tabor, ki so se mu pridružili podporniki drugih županskih kandidatov, stavi na terensko delo. “Nekaj idej za kampanjo imamo, a nimamo denarja za realizacijo. Zato ostajamo pri tistem, kar smo delali pred prvim krogom: neposredno nagovarjamo volilce in smo aktivni na družbenih omrežjih, tudi z videi,” je pojasnila Jasna Softić, ki vodi Bržanovo kampanjo. Lista Aleša Bržana še vedno nima lastne pisarne, zato je pri organizaciji njenih aktivnosti veliko improvizacije, a kljub temu ne zaostajajo za konkurenco.


Najbolj brano