Povsem novi in drugačen eclipse

Eclipse cross je novi križanec z Daljnega vzhoda. Mitsubishijev novinec je pri nas na voljo za slabih dvajset tisočakov.

Mitsubishi predstavlja novi adut, s katerim vstopa v gnečo podobnih križancev. Foto: Mitsubishi
Mitsubishi predstavlja novi adut, s katerim vstopa v gnečo podobnih križancev. Foto: Mitsubishi

Zanimiv in sodoben zunanji videz 4,4 metra dolgega cestno-terenskega vozila dopolnjujejo led dnevne luči in spojler na zadku, v katerem je skrit brisalec zadnjega stekla. Uporabno vrednost za terensko vožnjo mu dodaja 183-milimetrski odmik karoserije od tal in za doplačilo tudi elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon S-AWC. Ta ima na voljo tri programe (auto, makadam in sneg), od katerih je posledično odvisno tudi delovanje zapore zadnjega diferenciala oziroma prenos moči med sprednjimi in zadnjimi kolesi.

Trenutno je za slovenske kupce na voljo le 1,5-litrski bencinski turbo motor s 120 kilovati in 250 Nm navora, pri tem pa je možna izbira ročnega šeststopenjskega ali brezstopenjskega CVT menjalnika.

Notranjost vozila je opazno urejena in lahkotna za upravljanje, z osrednjim zaslonom (paket invite) in z vso znano multimedijsko opremo. Na voljo so tudi projecirni zaslon, DAB radijski signal, bluetooth povezljivost in po želji tudi rockfordovo ozvočenje.

Mitsubishi eclipse je pri nas na voljo v štirih paketih opreme in z osnovno ceno 19.890 evrov. Ta se lahko zvišuje vse do 31.490 evrov, k tej pa je potrebno dodati 550 evrov za kovinsko ali biserno barvo ter 150 evrov za pripravo vozila. V letošnjem letu upajo na 200 prodanih primerkov, čeprav ne skrivajo klasičnih začetnih težav s proizvodnjo, ki podaljšujejo rok dobave na več kot 90 dni.


Najbolj brano