Ekran, tokrat ujet v sliko

V Galeriji Doma na Vidmu v Ilirski Bistrici se z razstavo Ekran predstavlja Bagrat Arazyan, slikar armenskega rodu, grafični oblikovalec, specialist za založništvo, kurator, filozof in glasbenik, ki si je pred tremi leti z družino ustvaril svoj drugi dom v vasici Juršče na Pivškem.

Na odprtju sta zaigrala Bagrat Arazyan (levo) in  Lado Jakša. Ob njiju kustos galerije Rajko Kranjec.    Foto: Petar Nikolić
Na odprtju sta zaigrala Bagrat Arazyan (levo) in Lado Jakša. Ob njiju kustos galerije Rajko Kranjec.  Foto: Petar Nikolić

Bagrat Arazyan, mednarodno uveljavljen umetnik, je v Moskvi leta 1994 ustanovil galerijo in oblikovalski studio Modius, ki mu še danes, kljub oddaljenosti, daje vsakdanji kruh. Informacijska tehnologija mu omogoča delo z Rusijo, Litvo, Italijo in seveda z različnimi konci Slovenije.

Lani je Bagrat Arazyan ustanovil Center sodobne umetnosti Pivka, v Sloveniji pa je prvič razstavljal že leta 1991, ko je svoja dela predstavil v Modrijanovem mlinu pri Postojnski jami.

Predlani je z ženo Irino Vdovenko v bistriški galeriji na ogled postavil projekt Senca svetlobe, tokrat pa se je vrnil z Ekranom, svojim povsem novim projektom. Sporočilno ozadje razstave, ki globoko v psihologijo sega v “nekakšni ploskovno kubistični, geometrijsko abstraktni maniri”, likovni kritik Dejan Mehmedovič gledalcem približa v zapisu, ki ga je na nedavni otvoritvi v Ilirski Bistrici prebral direktor Centra sodobne umetnosti Pivka Pavel Tanko.

Na otvoritvi se je likovna umetnost prepletla z glasbeno: Bagrat Arazyan je zaigral na pianino, na klarinet pa glasbenik in umetniški fotograf Lado Jakša. Razstava bo na ogled do 3. oktobra.  


Najbolj brano