Vstop v svet prestiža

V našo garažo smo pred časom zapeljali malega bavarskega lepotca, ki bo kmalu dočakal lepotno prenovo. Preizkusili smo ga v varčni različici in ni nas razočaral, a cena za prestiž zna biti ob bogati opremi (pre)visoka.

Kdor si želi tega malega lepotca, ga bo pošteno plačal ... Foto: Picasa
Kdor si želi tega malega lepotca, ga bo pošteno plačal ... Foto: Picasa

Naša “enka” je bila opremljena z različnimi dodatki BMW efficient dynamics za varčno vožnjo in stikalom za različne vozne nastavitve. Tako je v povezavi s številnimi funkcijami na voljo program eco pro, ki delovanje različnih sistemov optimizira za gospodarnejšo vožnjo in manjšo porabo. Vožnja je udobnejša v načinu comfort, v načinu sport pa tudi na papirju skromni 116d pokaže zobe.

Položaj za volanom je odličen, tako kot vožnja in občutek na cesti, sploh ko najšibkejšo “enko” v načinu sport zapeljemo skozi ovinke. Elektronika bo resda kdaj pa kdaj posegla v umirjanje zadka, a kljub temu užitkov zlepa ne zmanjka. Tudi v motorno skromnejši “enki” na športni pedigre spominjata dokaj športno sedenje in nekoliko trši blažilniki.

V notranjosti je dovolj prostora za štiri potnike, po potrebi seveda tudi za pet, v prtljažnik pa boste poleg “špeže” lahko spravili tudi marsikaj drugega - ima namreč 360 litrov prostora oziroma 1200 s podrto zadnjo klopjo.

Pod črto: gre za vstopni model v svet bavarskih avtomobilov. Cena testnega modela se je spogledovala s štiridesetimi tisočaki evrov, kar je za tako majhen avtomobil res preveč. Zato je ob nakupu potrebno paziti na seznam dodatne opreme. Pri tem pa vseeno priporočamo odličen menjalnik steptronic.

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski, 1995 ccm/85 kW, izpust 109 g/km

> Poraba na testu: 6,5 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 200 km/h, 10,3 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 26.250 €

> Cena testnega vozila: 35.167 €.

> Več podatkov: www.bmw.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano