Zvezda prihodnjega poletja

Beemveju serije 2 coupe in beemveju serije 2 active tourer se bo v prihodnjem letu pridružil še BMW serije 2 cabrio. Serija 2 bo torej pridobila predstavnika za užitke pod milim nebom, Beemvejeva serija 1 pa bo zgubila predstavnika “zgoraj brez”, saj se zaradi prihoda lepotca na fotografijah poslavlja priljubljeni BMW serije 1 cabrio.

 BMW 228i cabrio poganja štirivaljni motor z 1997 kubičnimi centimetri gibne prostornine
 Foto: Photo@Gschmied.De
BMW 228i cabrio poganja štirivaljni motor z 1997 kubičnimi centimetri gibne prostornine  Foto: Photo@Gschmied.De

Kot najmanjši predstavnik kabrioletov v ekipi bavarskih športnikov se je Beemvejeva enka odlično obnesla. Od začetka prodaje v letu 2008 je s svojim značajem osvojila več kot 130.000 kupcev. Njegov naslednik zato ohranja priljubljene značajske lastnosti in vse skupaj dopolni z več prostora, lažjim dostopom do zadnjih sedežev, večjim prtljažnim prostorom, možnostjo izbire dizelskega motorja, manjšo porabo goriva, hitrejšo streho in tišjo notranjostjo, ki ponuja več opreme.

BMW serije 2 cabrio v dolžino meri 4432, v širino pa 1774 milimetrov, s čimer je za 72 milimetrov daljši in za 26 milimetrov širši kot njegov predhodnik. Tudi medosna razdalja je zrasla za 30 milimetrov in sedaj meri 2690 milimetrov. Prtljažni prostor je v primerjavi s predhodnikovim pridobil 30 litrov in sedaj ponuja uporabnejših 335 litrov, pri pospravljeni premični strehi pa jih je še vedno 280. Ta se v prtljažni prostor pospravi dve sekunde hitreje kot pri beemveju serije 1, saj postopek odpiranja ali zapiranja traja zgolj 20 sekund - tudi med vožnjo do hitrosti 50 km/h.

Kupce in ljubitelje bo nagovarjal z brbotajočimi glasovi treh bencinskih in enega dizelskega motorja. Vsi so prisilno polnjeni. BMW 228i cabrio in BMW 220i cabrio poganjata štirivaljna motorja z 1997 kubičnimi centimetri gibne prostornine. Medtem ko 228i razvija 180 kW (245 KM) največje moči in 350 Nm navora, 220i postreže s 135 kW (184 KM) največje moči in 270 Nm največjega navora. Za pogon beemveja M235i cabrio pa skrbi vrstni šestvaljnik, ki iz 2979 kubičnih centimetrov gibne prostornine iztisne 240 kW (326 KM) največje moči in 450 Nm največjega navora. S tem pogonskim agregatom pod motornim pokrovom in ročnim menjalnikom je mogoče hitrost 100 km/h doseči v samo 5,2 sekunde oziroma še dve desetinki hitreje, če za pretikanje skrbi osemstopenjski menjalnik steptronic. BMW 220d cabrio pa poganja štirivaljni (1995 kubičnih centimetrov) turbo dizel, ki razvija 140 kW (190 KM) in 400 Nm največjega navora. Po tovarniških podatkih lahko porabi le od 4,4 do 4,7 (ročni menjalnik), oziroma od 4,1 do 4,4 (steptronic) litra goriva na 100 prevoženih kilometrov.

Eden najlepših in najzmogljivejših kabrioletov prihaja k nam že v prihodnjem letu, seveda v poletnih mesecih.

LENART ŠINKOVEC


Najbolj brano