Največ suv-a za vaš denar

Kiin križanec se je letos predstavil v novi podobi in navdušil z drznim oblikovanjem, še bolj pa z voznimi lastnostmi in občutkom kvalitetne izdelave. Po testu skromneje opremljene različice pa tokrat preizkušamo polno opremljenega in najmočneje motoriziranega sportagea.

S sportageom lahko brez težav zapeljemo tudi med oljke.
S sportageom lahko brez težav zapeljemo tudi med oljke. 

V notranjosti boste najprej opazili na dotik občutljiv osrednji zaslon, ki z 18 centimetri v diagonalo kraljuje nad štirimi vrstami gumbov. Mehke obloge v kombinaciji s kakovostno plastiko in usnjem sicer ne dajejo vtisa prestižnosti, a poskrbijo za razred boljše vzdušje in vselej nakazujejo, da je v vsaki pori avtomobila opazna kakovost izdelave. Položaj za volanom je odličen, zaradi daljše medosne razdalje v primerjavi s predhodnikom pa so največ pridobili potniki na zadnji klopi in prtljažnik. Potniki imajo več prostora za noge in glave, zaradi nižjega predela za noge in 30 milimetrov višje klopi je njihov položaj veliko bolj naraven.

Klasični samodejni menjalnik s šestimi stopnjami prenosa je odličen. Deluje neopazno in uglajeno, da ročnega menjalnika nismo pogrešali niti enkrat. Skupaj z najmočnejšim dvolitrskim turbodizlom, ki zagotavlja kar 185 konjev, sta izvrsten par, le da velja pri tem upoštevati malce višjo porabo goriva. Na testu je znašala 8,4 litra na 100 prevoženih kilometrov in na normnem krogu 7,1 litra, kar je vendarle malce preveč. Testni avtomobil je imel tudi možnost štirikolesnega pogona, ki ga lahko s pritiskom na tipko 4x4 lock uzakonimo v razmerju 50 : 50. Seveda s tem pogonom, ki so ga naredili v podjetju Magna, najbrž ne boste šli na tekmovanje terenskih avtomobilov, boste pa s pravimi gumami brez težav družino pripeljali do zasneženega smučišča. Med minuse lahko štejemo prepočasen preklop med dnevno osvetlitvijo in malce pretogo vzmetenje, a to so pikolovske opazke. Kia sportage je pod črto zelo prijeten avtomobil, ki ponuja zelo veliko opreme za konkurenčno ceno. Naš testni primerek je bil s kupom dodatne opreme že precej nad povprečjem znamke, a če ga primerjamo s podobnimi nemškimi znamkami, lahko ob nakupu prihranimo kar nekaj denarja.

Plus:

> Oblika

> Kvaliteta izdelave

Minus:

> /

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 1669 ccm/136 kW, izpust 120 g/km,

> Poraba na testu: 9,1 litra na 100 km,

> Hitrost in pospešek: 201 km/h, 9,5 sekunde do 100 km/h,

> Cena osnovnega modela: 29.890 evrov,

> Cena testnega vozila: 40.890 evrov,

> Več podatkov: www.kia.si

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano