Kot bi se vozili v hitrem vlaku

Črni lepotec, najbolj prodajan model znamke s štirimi krogci, je med vožnjo še najbolj podoben hitremu vlaku. Pa ne po videzu, ampak po občutkih.

Audi Q5 ponuja robustnost in prostornost križancev ter 
limuzinske zmogljivosti in udobje.
Audi Q5 ponuja robustnost in prostornost križancev ter limuzinske zmogljivosti in udobje. 

Pogon na štiri kolesa poskrbi, da niti v najtežjih razmerah ne iztiri, novi, skoraj 200-konjski motorni pogon, pa za hitrost. V hipu nas je osvojil in le stežka smo se ločili. A takšno je pač življenje ...

Avtomobil, ki je v testni različici veljal dobrih petdeset tisočakov, pač ni za vsakega. In s tem smo se hitro sprijaznili, zato pa še toliko bolj temeljito zagrizli v test. A bolj kot smo se trudili, bolj nam je bilo jasno, da gre za zelo dovršen in kakovosten izdelek. Vse je tam, kjer mora biti, vse je kvalitetno.

Po lanskoletni kozmetični prenovi je pri Audiju sledila prenova motorjev, ki so seveda osveženi do te mere, da ustrezajo okoljskim normativom EU 6. To pomeni več varčnosti in manj škodljivih izpuhov, ne pa manj moči, kot bi marsikdo utegnil pomisliti. Dvolitrski turbodizelski motor se je v močnejši različici pred prenovo postavljal s 130 kilovati in 177 konji, zdaj pa z oznako clean diesel ponuja 140 kilovatov oziroma 190 konj. Ob tem je v povprečju za 0,4 litra varčnejši, v ozračje pa prav tako v povprečju izpusti 10 g/km manj CO2.

Audi Q5 je eden tistih križancev, ki se po vožnji, obnašanju v ovinkih, z lego in udobjem ne oddaljuje preveč od limuzinskega povprečja. Več ni vedno najbolje in težava križancev je seveda velikost in teža. Fizike se ne da ugnati, lahko pa je avto narejen tako, da ima z njo čim manj težav.

Audi Q5 je zato eden redkih, ki ponuja vse in še več: robustnost in prostornost križancev ter limuzinske zmogljivosti in udobje. Če k temu prištejemo še privlačno obliko, dober motor, enega boljših samodejnih menjalnikov in kakovostno ter natančno izdelavo, dvoma ni več - kupec ve, kaj plača. Mi lahko samo pripomnimo, da mu zavidamo. Ne plačevanja, ampak vožnjo.

Plus:

> prestižni videz

> kakovostna izdelava

Minus:

> cena

Avtomobil v številkah

> Motor: turbodizelski 1968 ccm/140 kW, izpust 149 g/km

> Poraba na testu: 6,8 litra na 100 km

> Hitrost in pospešek: 210 km/h, 8,4 sekunde do 100 km/h

> Cena osnovnega modela: 37.940 €

> Cena testnega vozila: 52.283 €.

> Več podatkov: www.audi.si

DARJAN GORELA


Najbolj brano