Fordov hitri dizel

Na letališču v Lescah smo preizkusili prenovljenega Fordovega športnika, ki cilja na dinamične voznike, ki cenijo tudi uporabnost. Na voljo od 27 tisočakov naprej.

Že videz novega focusa napoveduje športne zmogljivosti.
Že videz novega focusa napoveduje športne zmogljivosti. 

Velika črna maska, aerodinamični dodatki in večja aluminijasta platišča so znak, da gre za posebnega focusa. To v notranjosti potrdijo tudi Recarovi športni sedeži.

A pravega športnega avtomobila ni brez pravega motorja. Focus ST je prvič na voljo tudi s turbodizelskim motorjem, pri čemer 2-litrski TDCI zmore 185 konj, kar zadostuje, da dizelski ST z mesta do 100 km/h pospeši v 8,1 sekunde. Ob šviganju po letališki stezi nas je navdušilo tudi zelo stabilno in odzivno podvozje. Seveda bo na voljo tudi v močnejši in iskrivejši bencinski različici, “težki” 250 konjičev.

Za dizelsko gnanega focusa ST (2.0 TDCi 136 kW) bo v Sloveniji potrebnih 27.590 evrov, za bencinskega ST (2.0 EcoBoost 184 kW) pa 28.540 evrov, pri čemer ponuja zastopnik akcijski popust v višini 3600 evrov.

DG


Najbolj brano