Audi A6 strogo poslovno

Konja, ki zmaguje, se ne menja, pravi stari pregovor. Tega se držijo tudi strogo racionalni Nemci, ki so Audijevo paradno limuzino le nekoliko polepšali. Peljali smo se z zelo varčno različico.

Prava novost se skriva pod motornim pokrovom, saj vsi motorji po novem ustrezajo okoljskim zahtevam Euro 6, pri čemer pri Audiju pravijo, da so v primerjavi s prejšnjimi modeli škodljive izpuste CO2 zmanjšali za več kot 20 odstotkov. V testnem audiju A6 je brnel osnovni dvolitrski turbodizelski motor. Imel je 190 “konjev”, ki so se izkazali prav vsi po vrsti. Med vožnjo jih skoraj ni bilo slišati, ko je bilo treba, so silovito potegnili, ob tem pa so bili zelo prizanesljivi do denarnice.

Oznaka ultra označuje vstopne oziroma, bolje povedano, varčne modele. Za sto prevoženih kilometrov je na testu zahteval le nekaj več kot šest6 litrov, kar je za tako velik in zmogljiv avtomobil zelo pohvalno. Ob dolgih relacijskih vožnjah, ki so pri takih avtomobilih bolj v navadi, pa se poraba lahko približa petim litrom.

Čeprav je A6 dolg skoraj pet metrov in tehta 1800 kilogramov, je vožnja udobna in predvsem nadpovprečno lahkotna. Volanski mehanizem je odličen, in čeprav ne zahteva pretirane moči za sukanje, voznik vedno ve, kaj avto hoče in kam gre. Zasluge za dobro lego si zagotovo jemlje tudi podvozje, ki je kompaktno, učinkovito in predvsem tiho, kot se za takšen avto tudi spodobi.

Morda bi tako uglednemu avtu bolje pristajala malce bolj dinamična notranjost. V testnem je kraljevala stroga monotonija, za malce več barvne razgibanosti pa je potrebno seči globoko v denarnico.

Kljub rahlo dolgočasni notranjosti pa je počutje v kabini odlično, sedi se dobro. Ker smo preizkusili karavansko različico, se ob koncu ustavimo še pri zadku in prtljažniku. S 565 litri že v osnovi ponuja veliko prostora. Pohvaliti velja še prtljažno navojnico, ki se samodejno zloži, ko dvignemo vrata prtljažnika, in se seveda vrne na svoje mesto, ko vrata zapremo.

V celoti je testni audi A6 2.0 TDI ultra pozitivno prepričal. Če bi želeli odlične vozne lastnosti, motor, menjalnik in kvaliteto preslikati še v bolj prestižno notranjost, bi stal več kot šesdeset tisočakov. To pa je kar veliko denarja, tudi za uspešne poslovneže.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano