Po predoru preskus prestala tudi cesta

Dela v predoru Markovec in na hitri cesti Koper-Izola so naposled končana. Včeraj so opravili tehnični pregled za traso hitre ceste, minuli četrtek za predor, tako za gradbeni del kot elektro-strojno opremo. Pred uradnim odprtjem hitre ceste v predoru načrtujejo dan odprtih vrat za lokalno prebivalstvo.

Po zdaj znanih podatkih je gradnja  predora stala 47 milijonov 
evrov  in vgradnja elektro-strojne  opreme 12 milijonov (oboje 
brez davkov).  Foto: Zdravko Primožič/Fpa
Po zdaj znanih podatkih je gradnja predora stala 47 milijonov evrov in vgradnja elektro-strojne opreme 12 milijonov (oboje brez davkov).  Foto: Zdravko Primožič/Fpa

IZOLA, KOPER>“Tudi tehnični pregled za traso hitre ceste smo uspešno opravili. Uporabno dovoljenje pričakujemo v prihodnjih dneh,” je včeraj povedal Franc Likar iz DRI, družbe za upravljanje naložb, ki je Darsov pogodbeni partner. Pred tehničnim preskusom so imeli največ dela z zbiranjem dokumentacije.

Samo za gradbeni del predora se je je nabralo za 58 registrov, ki bi, če bi jih zložili na kup, v višino meril kar tri metre in pol. Za gradnjo trase hitre ceste se je nabralo še več registrov. Če si ne bi sproti beležili, kaj vsebujejo, potrebnih podatkov ne bi uspeli zbrati pravočasno, priznava Likar.

V Darsu poudarjajo, da jih projekt hitre ceste s predorom vred stane manj, kot so predvidevali. Še pred dvema letoma so naložbo (z vsemi priključki, premostitvenimi objekti, stroški projektiranja in nakupa zemljišč) ocenjevali na 177,3 milijona evrov, zdaj pa govorijo o 10,5 milijona evrov nižjem znesku (končnega obračuna še niso naredili, ker dela te dni še potekajo).

Pogodbenih vrednosti nista presegli niti gradnja predora in vgradnja elektro-strojne opreme, za kar so brez davkov porabili 47 oziroma 12 milijonov evrov. 51,6 milijona evrov pa jih je stala gradnja odseka hitre ceste skupaj z objekti.

MIRJANA CERIN


Najbolj brano