Kako si je izolska občina zamislila gradnjo krožišča na Industrijski cesti

“Gradnjo krožišča pri Komunali smo predvideli v okviru vzdrževalnih del v javno korist, kar dopušča zakon o cestah. Ker smo načrtovali, da ga bomo zgradili že v dobrem mesecu, pa smo zaprli del Industrijske ceste,” je na današnji seji izolskega občinskega sveta pojasnjeval Tomaž Umek, vodja urada za gospodarske dejavnosti, investicije in komunalni razvoj.

Zaradi gradnje krožišča je del Industrijske ceste zaprt, 
gradnja krožišča pa stoji že štiri mesece. Foto: Mirjana Cerin
Zaradi gradnje krožišča je del Industrijske ceste zaprt, gradnja krožišča pa stoji že štiri mesece. Foto: Mirjana Cerin

IZOLA > Vendar svetnikov opozicije (IJN, SDS in liste Izolani), ki so zahtevali podrobna pojasnila o zagatah pri gradnji tega krožišča in celo sklic izredne seje, ni prepričal.

Po prvotnih načrtih bi moralo biti krožišče zgrajeno do začetka avgusta, a je gradnjo še pred koncem julija ustavil gradbeni inšpektor, ker občina ni zaprosila za gradbeno dovoljenje (to je naredila naknadno, 24. julija). Dodatno je gradnjo zapletla s tem, da je s krožiščem posegla na tujo lastnino - na zemljišča Mercatorja in Petrola, zato mora projekt dokončati v soinvestitorstvu z njima. Zanimivo pa je, da se je za ta korak odločila, da ne bi posegala na zemljišča bližnjih obrtnikov.

Ker predvideno krožišče meji na njihova zemljišča, je še vedno odvisna od njihovega soglasja v postopku za izdajo gradbenega dovoljenja. Nekateri obrtniki zahtevajo nemoten dostop do svojih hal prek parcel, ki so v Mercatorjevi lasti. Občina bo torej morala odkupiti ta zemljišča, pogodbo o služnosti je že podpisala in jo notarsko overila. Petim obrtnikom to zadostuje, da izdaje gradbenega dovoljenja ne bodo ovirali. Vsaj tako je navedel Umek. Zadeve s podjetniki pa za občino ureja zunanje podjetje Studio Legis, ki ga vodi Ana Jamnik, nekdanja občinska uslužbenka.

Več v jutrišnji številki Primorskih novic.

MIRJANA CERIN


Najbolj brano