“Novi” domačini v digitalni kampanji v svojem jeziku predstavljajo Istro rojakom in potencialnim obiskovalcem
Istra
28. 02. 2024, 14.24
, posodobljeno: 28. 02. 2024, 16.44
Vse štiri istrske turistične organizacije so zasnovale domiselno digitalno kampanjo, v kateri tujci, ki so jih pritegnili kraji med Ankaranom in Sečovljami, pripovedujejo, zakaj so se nastanili v Istri in kaj jih je najbolj očaralo.
ISTRA
> Turistične organizacije iz Ankarana, Kopra, Izole in Pirana oziroma Portoroža že nekaj let skupaj gradijo krovno blagovno znamko Love ...
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop
1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob.
Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.