Vrtojba: ljudje kličejo, kdaj bo konec zapor in hrupa

V Vrtojbi, pri uvozu za Lesnino, direkcija za infrastrukturo že od leta 2022 ureja krožišče, ki bo povečalo pretočnost prometa. Hrupno gradbišče, čakanje pred semaforjem, vožnja po razdrapani cesti in težave pri vključevanju s stranske ceste po tolikem času gradnje marsikomu že najedajo živce. A bo treba še malo potrpeti, krožišče naj bi dokončali do konca maja.

Krožišče urejajo že od leta 2022, do konca maja naj bi ga vendarle 
dokončali. Foto: Alenka Ožbot
Krožišče urejajo že od leta 2022, do konca maja naj bi ga vendarle dokončali. Foto: Alenka Ožbot

VRTOJBA > Dela na uvozu za Lesnino so obsežna. Zajemajo ureditev krožišča premera 50 metrov, obnovo ceste do krožišča pri kompleksu ABK v dolžini 560 metrov, ureditev kolesarske povezave na obeh straneh cestišča v dolžini 440 metrov in navezavo na obstoječo kolesarsko povezavo proti Vrtojbi in Mirnu, pojasnjujejo na direkciji za infrastrukturo. V okviru naložbe bodo obnovili še meteorno kanalizacijo in uredili novo cestno razsvetljavo. Vse skupaj bo stalo dobrih 1,3 milijona evrov, projekt bo v celoti pokrila direkcija za infrastrukturo oziroma država.

Gradbena dela bi morali zaključiti že 15. decembra lani, izvajalec, Kolektor CPG, pa je zaprosil za podaljšanje roka. Nekaj časa na gradbišču ni bilo ne delavcev ne strojev, v gradbenem podjetju so pojasnili, da so pomagali pri interventnih posegih na poplavnih območjih in sanaciji državnih cest, ki jih je avgusta lani prizadela velika ujma. Rok so s pogodbo podaljšali za pol leta, cestišče z vso ostalo infrastrukturo mora podjetje dokončati do 15. junija letos. Gradbena dela bodo zaključena predvidoma do konca maja, pravijo na direkciji.

1,3

milijona bo stala ureditev krožišča in cestnega odseka v Vrtojbi

Krožišča rešujejo kritične točke

Po krožiščih v Bazari, pri podjetju Mahle, bolnišnici, Hoferju in pri ABK, ki so jih urejali v zadnjih letih na državnih, občinskih ali deloma državnih in deloma občinskih cestah, bodo tako v občini Šempeter - Vrtojba še na eni kritični točki dobili sodobno krožišče, ki omogoča večjo pretočnost prometa. Ob prometnih konicah so imeli vozniki precejšnje težave pri vključevanju s stranske ceste, nevarno je bilo predvsem vključevanje tovornjakov. Zaradi semaforja in polovičnih zapor cest se tudi zdaj vozniki težko vključijo na glavno cesto od Lesnine oziroma Primorskega tehnološkega parka in na občini so prejeli že nekaj klicev zaposlenih na tem območju, ki so spraševali, kdaj bodo gradbinci vendarle končali z deli. Še nekaj mesecev bo torej treba potrpeti, kot poudarja občinski tajnik Peter Ptičak, bodo z novim krožiščem in ureditvijo ceste na tem odseku rešili več težav.

Kolesarji in pešci bodo bolj varni

“S krožiščem bo rešen problem z vključevanjem na glavno cesto, zelo pomembno pa je, da bo podvoz pod hitro cesto po novem za kolesarje in pešce veliko bolj varen. Nekdo, ki bo prišel s kolesom iz Šempetra, bo na varen način lahko nadaljeval pot proti Mirnu in naprej na Kras,” je poudaril Ptičak.

Na občini so že pred leti analizirali, kako bi uredili kolesarsko povezavo proti Mirnu, vsi načrti pa so se zdeli zelo dragi. Nato so ugotovili, da je podvoz pod hitro cesto dovolj širok za ureditev prehoda za kolesarje in pešce. “Cesta bo zaradi tega ožja, kar bo pomenilo, da bodo ljudje počasneje vozili, s tem pa se bo umiril promet, in to je dobro,” je razložil tajnik občine.


Najbolj brano