Po županih in zaposlenih še direktorji

Javni zavodi, ki se v občinah Divača, Sežana, Komen in Miren-Kostanjevica ukvarjajo s turizmom, bodo v prihodnje še tesneje sodelovali. Temelje za to so postavili direktorji treh občinskih in dveh državnih zavodov, ki so se na prvem skupnem srečanju dogovorili za redno sodelovanje.

Udeleženci prvega srečanja javnih zavodov s področja turizma  (z 
leve): Stojan Ščuka, Polona Abram, Aleks Štolfa, Ariana Suhadolnik, Nataša Matevljič, Lorela Dobrila in Tina Čič.
Udeleženci prvega srečanja javnih zavodov s področja turizma (z leve): Stojan Ščuka, Polona Abram, Aleks Štolfa, Ariana Suhadolnik, Nataša Matevljič, Lorela Dobrila in Tina Čič. 

SEŽANA > “Župani kraško-brkinskih občin so se sestajali na koordinacijah, zaposleni so dobro sodelovali v posameznih projektih, direktorji, v katerih pisarnah nastajajo projekti, pa ne. Zdaj želimo z našim sodelovanjem zapolniti to vrzel in dopolniti sodelovanje županov in zaposlenih,” je enega od razlogov za srečanje pojasnil Aleks Štolfa, direktor Zavoda za šport, turizem in prosti čas Sežana in gostitelj prvega srečanja direktorjev javnih zavodov s področja turizma na Krasu. Na njem so bili še direktorici javnega zavoda Komenski Kras Polona Abram in Razvojnega centra Divača Nataša Matevljič, v. d. direktorice javnega zavoda Turizem Miren-Kostanjevica Ariana Suhadolnik, direktor Parka Škocjanske jame Stojan Ščuka in v. d. direktorice Holdinga Kobilarna Lipica Lorela Dobrinja. V prihodnje bodo na sestanek povabili tudi predstavnika občine Hrpelje-Kozina, kjer zavoda s področja turizma sicer nimajo.

Srečevali se bodo vsak drugi mesec, naslednji sestanek bo marca na Cerju v občini Miren-Kostanjevica. S tem želijo nadgraditi dosedanje sodelovanje, ki se je v zadnjem času izkazalo zlasti v projektu Krasnost Krasa in Brkinov, pri skupnih sejemskih promocijah, spletnem portalu VisitKras, Mesecu kraške kuhinje, Mesecu špargljev, Festivalu kraška gmajna in drugih prireditvah. Med prvimi nalogami jih čaka prenova spletne strani Visit Kras, glavni cilj pa je dvigniti prepoznavnost destinacije Kras. MUZ


Najbolj brano