Turk v boj za zmago

Po današnji svečani otvoritvi pred novogoriško Perlo (program se začne ob 17. uri) se bo jutri ob 15. uri s hitrostno preizkušnjo Ravnica - Kromberk začel sedmi mednarodni reli Nova Gorica. Med favoriti za zmago je idrijska posadka Rok Turk - Blanka Kacin.

 Foto: Luka Carlevaris
Foto: Luka Carlevaris

NOVA GORICA > Sedmi Mahle reli Nova Gorica ne šteje le za točke našega prvenstva temveč tudi za hrvaško DP, za srednjeevropski pokal Mitropa in za evropsko pokalno prvenstvo centralno evropske cone. Na startu bodo 103 posadke iz sedmih držav. Predvoznik bo nekdanji vrhunski izolski dirkač Andrej Jereb, ki bo predstavljal sodobno toyoto GT 86 R3. Dvodnevni tekmovalni program bo obogatil tudi drugi Mahle Eco Rally električnih vozil s 24 posadkami iz šestih držav. Ceste na Goriškem bodo jutri gostile najdaljši in po udeležbi najkakovostnejši letošnji reli v Sloveniji.

Prvi favorit - Čeh Ondrej Bisaha

Prvi favorit 150 kilometrov dolge dirke, sestavljene iz 12 hitrostnih preizkušenj, bo aktualni prvak evropskega pokala centralne evropske cone, Čeh Ondrej Bisaha s fordom fiesto R5 in temu primerno startno številko ena. Devet posadk, ki vozijo najzmogljivejša štirikolesno gnana vozila razreda R5, bržkone nihče drug ne bo ogrozil v boju za vrh v absolutni razvrstitvi. V tem krogu je tudi posadka, ki brani naslov slovenskih prvakov. To sta Idrijčana Rok Turk in Blanka Kacin s peugeotom 208 R5 in startno številko 2. Turk ima temu primerno visoke cilje:

Spored hitrostnih preiz kušenj, jutri - Ravnica (15, 18), Lig (15.55, 18.40) in Kromberk (21.05); v soboto - Kambreško (9.50, 13), Morsko (10.30, 13.40), Banjšice (11.20, 14.40) in Kromberk (16.16).

“Ker letos v Sloveniji zmagujeva, želiva tako nadaljevati. Avtomobil je dobro pripravljen, bo pa močnejša tuja konkurenca kot doslej. Mislim, da bosta najbolj nevarni italijanski posadki z voznikoma Claudiom de Ceccom in Federicom Laurencichem, ki tukajšnje ceste odlično poznata. Odločilni za zmago bosta verjetno brezhibni vožnji na najdaljših hitrostnih preizkušnjah Lig in Kambreško. Vrstni red se utegne precej spreminjati tudi po tehnično zahtevnih preizkušnjah Morsko in Banjšice, kjer se bo vsaka napaka zelo poznala na času. Potrebne bo tudi nekaj sreče s spremenljivo vremensko napovedjo. Če te sredi ovinkov s pnevmatikami za suho cesto nenadoma ujame dež, hitro nastanejo težave. Upam, da bo vreme lepše od napovedi.”

Zanimiv bo boj za absolutno zmago v konkurenci vozil s pogonom na dve kolesi

Za primorske gledalce bo še bolj zanimiv boj za absolutno zmago v konkurenci vozil s pogonom na dve kolesi. V najsodobnejšem razredu R2 bo tekmovalo 14 slovenskih posadk. Letos sta v tem razredu v Sloveniji daleč najboljša Idrijčana Aleks Humar in Jaka Cevc s peugeotom 208 R2. Humar je pred dirko dobro razpoložen: “Avtomobil je brezhiben, z Jako pa sva dobro pripravljena. Nisva še pokazala vsega. Do skrajnih meja avta je še nekaj rezerve, a postaja vse bolj zanimivo, ker se mi mladi približujejo. Ocenjujem, da se lahko kar šest posadk poteguje za zmago v našem razredu. Zaradi sebe in gledalcev si želim kar največ suhega vremena. Mokre ceste hitro prinesejo zaplete, z materialom in pnevmatikami pa nismo prav razkošno založeni. Če bo vse v redu, bova šla na zmago v kategoriji in napadla deseterico generalno.”

Glavni Humarjev izzivalci so Tim Novak z oplom adamom in predvsem domačin Denis Mrevlje, ki dirka z enakim peugeotom 208 r2 kot Idrijčan in je lani na HP Kambreško vozil celo hitreje od nekdanjega državnega prvaka. Tesno skupaj pod vrhom tega razreda bi utegnil biti še primorski paket peugeotov z vozniki Grego Premrlom, Jernejem Fakinom in Simonom Rončelom. Nevaren bo tudi Marko Grossi s citroenom c2 r2.

Velika gneča v boju za vrh bo še v najmnožičnejši konkurenci majhnih vozil s klasičnimi motorji v diviziji ena. Za zmago v DP se bosta z Bojanom Velkavrhom in njegovim volkswagnovim polom borila tesna zasledovalca v prvenstvu, Primorca Martin Štucin s škodo felicio in Alen Lampe s polom.


Najbolj brano