Prihaja korejska zverinica

Tudi Korejci se počasi prebijajo med ponudnike športnih zverinic za vsakdanjo rabo. Po nekaj letih izkušenj z wrc rallyja so Korejci pripravili cestno različico, na podlagi priljubljenega modela i30. Z njim nameravajo pošteno premešati načrte konkurenci, še najbolj z ugodno ceno.

Naravnost s prvenstva wrc pred slovenske kupce.
Naravnost s prvenstva wrc pred slovenske kupce. 

Razlik med običajno izvedenko in športno je precej. Za nekaj milimetrov je bliže tlom, zunanjost so pri Hyundaiju obogatili z 18 oziroma 19-palčnimi platišči, difuzorjem, z nekaj aerodinamičnimi dodatki, spremenjenimi odbijači, LED žarometi, medtem ko je notranjost obogatena s športnimi sedeži, športnim volanom, z dodatki aluminija in po potrebi tudi z osempalčnim zaslonom na dotik z vso pripadajočo multimedijsko vsebino.

Pravo bistvo predstavlja dvolitrski turbo agregat. V osnovni različici je na voljo 184 kilovatov, različica peformance pa prinaša še dodatek v obliki kar 202 kW (275 KM) in elektronsko nadzorovano delno zaporo diferenciala, ki omogoča optimalno rezanje zavojev.

Da bi dogajanje na cesti izkušenim voznikom še nekoliko bolj popestrili, ima i30 N dodatno še vgrajen elektronski generator zvoka, sistem launch control, izbiro voznih profilov grin control, aktivno loputo dušilca v izpušnem sistemu in ESC, ki ga je mogoče povsem izključiti. Z začetno ceno 27.990 evrov bo pravi magnet za vse, ki bi radi za manj kot trideset tisočakov vozili pravi športni avtomobil.


Najbolj brano