Kia sportage četrtič

Sportage je najuspešnejši SUV korejske znamke z dolgoletno tradicijo, prvo generacijo so predstavili leta 1993, dobro pa se je uveljavil tudi na slovenskem trgu, kjer bodo na začetku marca uradno začeli prodajati predstavnike četrte generacije s številnimi izboljšavami in pestrejšo ponudbo opreme,

Kia sportage je dobila sodobnejši prednji del in več tehnologije v notranjosti.
Kia sportage je dobila sodobnejši prednji del in več tehnologije v notranjosti. 

Pri oblikovanju je imela glavno besedo ekipa iz studia v Frankfurtu, ki trdno verjame, da jim je uspelo ustvariti povsem novo obliko s poudarjeno športnostjo in močno energijo. Športnost pa je še posebej izpostavljena pri novi različici GT line z nekaj bolj izstopajočimi oblikovalskimi podrobnostmi in opremo, kot so na primer večja platišča, kockaste LED-meglenke in kovinska zaščita podvozja.

Četrta generacija se od neposredne predhodnice ne razlikuje le po zunanji podobi, ampak je veliko novosti tudi v notranjosti potniške kabine, v kateri so izkoristili dodatne milimetre daljše medosne razdalje in daljšega, 4.480 milimetrov dolgega vozila, kjer se v zadek lahko skrije še prtljaga s prostornino 491 litrov.

Še najmanj novosti je pri ponudbi pogonskih agregatov. Poleg treh dizelskih, enega 1,7-litrskega z močjo 85 kilovatov (115 KM) in dveh 2,0-litrskih z močjo 101 oziroma 138 kilovatov (136 oziroma 185 KM), bosta v ponudbi še 1,6-litrski bencinski motor z močjo 98 kilovatov (120 KM) in pa novi 1,6-litrski motor s turbinskim polnilnikom, ki zmore 132 kilovatov (177 KM). V ponudbi ostaja tudi možnost izbire le dvokolesnega ali štirikolesnega pogona.

Uradnih cenikov ob predstavitvi še niso imeli. Za najcenejšo bencinsko različico naj bi neuradno zahtevali 20.990 evrov, za najcenejšo dizelsko pa 22.690 evrov.

Besedilo in foto: DARJAN GORELA


Najbolj brano