V dveh kategorijah so zmagovalci doma v Ajdovščini

Na včerajšnji Ecommerce Day 2018 konferenci v Ljubljani se je zaključilo tekmovanje Spletni trgovec leta, ki ga je že sedmo leto zapored organiziralo podjetje Ceneje s partnerji. Letos se je na tekmovanje prijavilo 150 spletnih trgovin v 17 kategorijah. V dveh kategorijah, avto-moto in dom in vrt, sta šli zmagi v Ajdovščino, podjetju Silux in Emundia.

Najboljše spletne trgovce so razglasili v okviru celodnevne 
konference o spletnem nakupovanju Ecommerce Day 2018. Foto: Ziga Intihar
Najboljše spletne trgovce so razglasili v okviru celodnevne konference o spletnem nakupovanju Ecommerce Day 2018. Foto: Ziga Intihar

LJUBLJANA > Od januarja do oktobra je 150 prijavljenih spletnih trgovin ocenilo 25.262 spletnih kupcev. Spletni trgovec leta 2018 med večjimi trgovci je postal Gizzmo.si, ki se ukvarja s telefonijo, med manjšimi pa otroška trgovina Hajdi.si. Kupci so za najboljšo spletno trgovino izbrali natis-shop.com. Podelili so tudi nagrade v posameznih kategorijah.

Največ spletnih trgovin se je prijavilo v kategoriji dom in vrt, ki je skupaj s kategorijo mode najhitreje rastoča kategorija v Sloveniji. Prav v kategoriji dom in vrt je šla zmaga v Ajdovščino, podjetju Emundia.

“Zmaga na izboru spletni trgovec leta je rezultat našega preteklega dobrega dela, jasne vizije in osredotočanja na naše kupce,” je povedal Jernej Kete iz podjetja Emundia. Kot ključno vrednoto, ki jih loči od konkurence, je izpostavil sodelovanje in dodal, da želijo postati v naslednjih letih kupcu najbolj prijazna trgovina za dom v Sloveniji in tujini.

V Ajdovščino kar dve nagradi

“Ključna za zmago na izboru spletni trgovec leta je skrb za naše stranke s poudarkom na poprodajni aktivnosti. Zagotovo je tukaj tudi sama tehnična in informacijska prednost pred konkurenco, saj nenehno vlagamo v razvoj ter optimizacijo celotnih procesov,” pa je povedal Irenej Suban iz ajdovskega podjetje Silux, zmagovalca v kategoriji avto-moto. Prihodnje leto načrtujejo širjenje na še eno tuje tržišče in selitev v nove prostore, ki jim bodo omogočili hitrejše in veliko večje število spletnih naročil.

Podatki iz statističnega urada kažejo, da je petina od vseh podjetij z vsaj desetimi zaposlenimi v letu 2017 del svojega prihodka ustvarilo s prodajo izdelkov ali storitev prek spleta. Število podjetij z vsaj desetimi zaposlenimi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo, pa se je v zadnjih desetih letih povečalo za 164 odstotkov.

Rast spletne prodaje in zaupanja vanjo

Število kupcev, ki prek spleta letno opravijo več kot deset nakupov, se je od leta 2015 do lani povzpelo za 60 odstotkov. Sveži podatki kažejo, da je v zadnjem letu prek spleta nakupovalo že več kot polovica kupcev, starih 16 do 74 let. Področje spletne prodaje se čedalje bolj razvija, krepi se tudi zaupanje potrošnikov v spletno nakupovanje.

“O razvoju spletne trgovine pričata tudi visok odstotek zadovoljstva z zadnjim nakupom (81,71 odstotka) in nizek odstotek tistih, ki nakupa na spletu še niso opravili (le enajst odstotkov), ki smo ju izmerili v raziskavi Shopper's Mind Slovenija v lanskem letu,” je povedala Jelena Rašula, predsednica mednarodne strokovne komisije izbora Spletni trgovec leta, iz podjetja Ceneje, ki upravlja z blagovno znamko Shopper's Mind, namenjeno razvoju spletne trgovine v regiji.


Najbolj brano