Ajdovska pivovarja sta mlada podjetnika leta

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta. Naziv sta sinoči v Ljubljani prejela v okviru podjetniške konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!. V finale izbora so se poleg njiju uvrstile še štiri slovenske mlade podjetniške ekipe

Matej Pelicon in Anita Lozar Foto: Jernej Kokol
Matej Pelicon in Anita Lozar Foto: Jernej Kokol

AJDOVŠČINA > Poleg Mateja Pelicona in Anite Lozar so se v finale uvrstili še Hajdi Korošec Jazbinšek in Urban Jazbinšek iz Hajdi.si, Nik Vene iz podjetja NV, Jasna Grbić iz podjetja Tattoo care ter Luka Železnik in Dejan Kobal iz Tng opreme.

Rdeča nit letošnje podelitve naziva Mladi podjetnik leta je bila širitev podjetij v tujino, Zavod mladi podjetnik pa je obenem proslavil 10. obletnico svojega delovanja. Petčlansko komisijo, ki je izbrala mladega podjetnika leta, so sestavljali Jure Knez (Dewesoft), Darko Jurić (NLB), Boris Kunilo (Spirit Slovenija), Mojca Vincek (Kleos) in Borut Borštnik (Zavod mladi podjetnik), so še sporočili z zavoda.

Začetki zgodbe o uspehu Pivovarne Pelicon segajo v leto 2012, ko sta Anita Lozar in Matej Pelicon, sicer ne le poslovna, pač pa tudi življenjska sopotnika, s svojo podjetniško zamislijo o proizvodnji butičnega piva poskusila srečo na Kickstarterju. Leta 2014 je so na Ljubljanskem festivalu piva, ki predstavlja osrednji dogodek na področju mikropivovarstva v Sloveniji, Pivovarno Pelicon razglasili za najboljšo pivovarno leta v Sloveniji. Tedaj smo o pivovarskem paru v Primorskih novicah zapisali, da napolni od 2000 do 3000 steklenic piva na mesec. “Uh, danes je pa treba še kakšno nulo pristaviti zraven,” se nasmeje Anita Lozar, ko jo vprašamo, po današnjih proizvodnih zmogljivostih. “20.000 litrov na mesec je naša zmogljivost. To se sicer sliši veliko v primerjavi z začetki, dejansko pa je to še vedno majhna količina za pivovarno,” meni 29-letna podjetnica.

V minulih letih sta z Matejem razvila približno 30 receptov za pivo s podpisom Pelicon, v ponudbi jih je trenutno osem. Pivovarska ekipa šteje pet članov, šestega pravkar iščejo. “Smo na vrhuncu sezone, poleti je res veliko dela, tako da potrebujemo dodatno pomoč. Tudi sinoči sem se ob podelitvi naziva pošalila, da moramo kar takoj domov varit pivo,” se nasmeje Lozarjeva.

Stranke ima Pivovarna Pelicon po vsej Sloveniji, od Pirana do Koroške, ohranja pa stike tudi s prijatelji v tujini, predvsem v Italiji, na Hrvaškem in v Angliji. “Naš primarni trg je trenutno še vedno Slovenija. Prostora za rast je veliko, a naprej gremo postopoma in premišljeno,” še doda mlada pivovarka in napove, da bodo svojemu uspehu po napornem poletju nazdravili na festivalu piva, ki bo 2. septembra v Ajdovščini, seveda v družbi svojih zvestih pivopivcev, družinskih članov, prijateljev in poslovnih partnerjev, ki jima je vodilni par v Pivovarni Pelicon neizmerno hvaležen za vso podporo.

Spletno uredništvo

Preberite še:

Ajdovsko pivo na vrhu


Najbolj brano