Velikan s kupejevsko streho

Oznaka Sportback pri modelu Q5 prinaša nekoliko drugačno oblikovan zadek, ki bistveno ne vpliva na prostorsko udobje potniške kabine.

Pri Audiju pravijo, da Sportback različice predstavljajo več kot 60 odstotkov, model Q5 pa 15 odstotkov celotne prodaje, zato v uspeh 
tega modela ne dvomijo.
Pri Audiju pravijo, da Sportback različice predstavljajo več kot 60 odstotkov, model Q5 pa 15 odstotkov celotne prodaje, zato v uspeh tega modela ne dvomijo.  

Razlika med klasičnim Q5 in Q5 Sportbackom se opazi od stebrička B dalje, ko se streha začne kupejevsko spuščati, temu primerno pa so morali oblikovalci malce preurediti oblikovno plat zadnjega dela vozila, ki malenkostno poseže v prostorninske gabarite prtljažnika. V osnovi prtljažnik pri tem modelu še vedno meri zglednih 510 litrov oziroma 455 litrov pri priključno-hibridni izvedbi (10 litrov manj kot običajnemu Q5), v kolikor pa se preklopi naslon zadnje klopi je razlika minus 40 litrov (skupno 1480 litrov). Zunanje dimenzije so pravzaprav identične. Razlika je v dolžini, kjer je Q5 SB zaradi novo oblikovanega odbijača za 7 mm daljši. Prostora za glavo na zadnji klopi naj ne bi primanjkovalo, tudi vse ostalo je v potniški kabini enako kot pri klasičnem Q5. Obema so namenili nov multimedijski vmesnik MIB3, na voljo za dva osrednja zaslona na dotik (10,1 in 12,3-palcev), nadgrajen pa je tudi sistem za glasovno upravljanje (Hey, Audi). Motorizacija je prav tako na las enaka kot pri uveljavljenemu bratu Q5. Največ zanimanja bo za oznako 40 TDI, kjer dvolitrski motor razvija 150 kilovatov moči. Delež bencinskih motorjev (45 TFSI s 195 kW) je pri tem modelu še vedno nizek, zanemarljivo pa je zanimanje tudi za priključno-hibridna motorja (50 TFSI e z 220 kW in 55 TFSI e z 270 kW skupne sistemske moči). Omeniti velja še izvedbo Q5 35 TDI s 120 kilovati moči, ki serijsko nima štirikolesnega quattro pogona, medtem ko na drugi strani vrh ponudbe predstavlja SQ5 SB z dizelskim šestvaljnim motorjem z 251 kW.

Podatke o avtomobilu uporabnik spremlja prek aplikacije

Pri Audiju so ob tej priložnosti spomnili, da za vse nove lastnike tega oziroma tudi drugih modelov ponujajo možnost komunikacije z vozilom na daljavo. To je možno prek mobilnega telefona ali računalnika, ob predpogoju, da si uporabnik na svojo napravo brezplačno naloži aplikacijo MyAudi. Prek te je možno spremljati podatke o stanju vozila, dosegu, nivoju goriva oziroma napolnjenosti baterije, možno je preverjati lokacijo vozila (vendar ne, ko se avtomobil premika) ali pa preprosto odklepati ali zaklepati vozilo na daljavo. Prva tri leta je zadeva brezplačna za uporabnika, kasneje pa je ta strošek ocenjen med 50 in 100 evrov na leto. Ob tem velja izpostaviti še eno prednost. Vsi uporabniki aplikacije lahko dostopajo do navodil za uporabo avtomobila v slovenskem jeziku.

Kar se tiče cen v Sloveniji velja opozoriti, da Q5 SB ni na voljo z osnovno opremo, zato je ta že od začetka nekoliko višje cenovno postavljen. Tako je potrebno za izvedbo SB odšteti nekaj manj kot 50 tisočakov, kar dobra dva tisočaka več kot za klasični Q5 z enakim nivojem opreme.


Najbolj brano