Tudi več kot 500 kilometrov na elektriko

Kia je pred kratkim razkrila vse tehnične podrobnosti električarja, ki je nastal na enaki platformi kot Hyundai ioniq5.

Prvi primerki EV6 naj bi prišli v Slovenijo proti koncu leta. Foto: Kia
Prvi primerki EV6 naj bi prišli v Slovenijo proti koncu leta. Foto: Kia

Platforma E-GMP je njihova koncernska platforma za vse nove električne avtomobile, ki jih v prihodnjih letih ne bo malo. V tem trenutku napovedujejo še sedem novih električarjev.

Avto ima vgrajeno visokonapetostni 800-voltni sistem, ki omogoča precej hitrejše polnjenje baterij (dobrih 18 minut z deset na 80 odstotkov), kupci tega vozila pa bodo lahko izbirali med dvema kapacitetama baterij. Na voljo bodo 58 kWh ali 77,4 kWh baterije, v obeh primerih bodo kupci lahko izbirali dvo ali štirikolesni pogon.

Pri šibkejši verziji baterij bo elektromotor na zadnji osi razvijal 125 kilovatov moči, v primeru dodatnega motorja na sprednji osi bo sistemska moč znašala 173 kilovatov, pri zmogljivejšem baterijskem sklopu pa bo z enim motorjem le 168 kilovatov moči, pri dveh motorjih in štirikolesnemu pogonu pa moči za 239 kilovatov. Zanimivo je dejstvo, da Korejci omenjajo le doseg pri EV6 2WD, ki znaša več kot 510 kilometrov po WLPT.

A ni še konec, saj so pri Kii v ponudbo dodali še strupeno verzijo EV6 GT. Ta različica je opremljena z dvema elektro motorjema skupne moči 430 kilovatov. Z navorom kar 740 Nm se ta z mesta do 100 km/h izstreli v zgolj 3,5 sekunde in lahko doseže najvišjo hitrost 260 km/h. S softverskim dodatkom elektronskega diferenciala z omejenim zdrsom, ki ga ima le različica EV6 GT, lahko vozniki uživajo v zanesljivem nadzoru in dinamični vožnji ter vodljivosti v vseh voznih pogojih. Model EV6 bodo proizvajali v Južni Koreji, prodaja se na določenih večjih trgih po svetu začne v drugi polovici letošnjega leta, k nam pa bodo prvi primerki morda prikapljali proti koncu leta.


Najbolj brano