Tudi rifter na elektriko

Po Citroenovemu berlingu je bil tudi Peugeotov rifter deležen nadgradnje, ki mu za pogon prinaša zgolj električni motor.

S 50 kWh baterijo avto zmore prevoziti do 280 kilometrov, končna 
hitrost pa je omejena na 135 km/h. Foto: Artur Švarc
S 50 kWh baterijo avto zmore prevoziti do 280 kilometrov, končna hitrost pa je omejena na 135 km/h. Foto: Artur Švarc

To pomeni, da je tudi e-rifter tehnično enak kot vsa koncernska električna družina - poganja ga 100-kilovatni elektromotor na prednji osi z 260 Nm navora, baterije, ki imajo zmogljivost 50 kWh, pa so postavljene v dno in pod zadnje sedeže. S to zmogljivostjo e-rifter doseže do 280 kilometrov, končna hitrost pa je omejena na 135 km/h.

Tudi doseg avto prikazuje odvisno od stanja baterije; pri polni kaže WLTP, potem v srednjem območju doseg preračunava glede na WLTP in vozni režim, pod 50 odstotki pa izključno na vozni režim. Serijsko je avto možno polniti s 3,7 kW 8-amperskim kablom iz navadne stenske vtičnice, ki baterijo napolni v 31 urah, 11-kilovatni polnilnik z enosmernim tokom avto napolni v 5 urah, na hitrih polnilnicah pa polnjenje poteka z močjo do 100 kW, kar naj bi baterijo napolnilo do 80 odstotkov v 30 minutah.

Avto ima tri načine vožnje; v športnem motor razvija 100 kW, pri normalnem je omejen na 80 kW in pri eco na 60 kW in 180 Nm navora. Selektor smeri vožnje je enak kot pri vseh novih peugeotih, tudi s klasičnimi motorji, z gumbom B za dodatno regenerativno zaviranje.

Potniška in tovorna različica

Družinski avto ima serijsko nameščene strešne sani, na voljo pa je v dveh dolžinah, osnovni L1 in podaljšani L2. S podiranjem zadnjih sedežev in sprednjega sovoznikovega sedeža je nakladalni prostor dolg do 2,70 metra, medtem ko pri L2 meri 3,05 metra. L1 je mogoče dobiti s petimi in sedmimi sedeži, prav tako tudi 35 centimetrov daljšo izvedbo L2. Osnovni L1 meri v dolžino 4,40 metra, L2 pa 4,75 metra. Pri L1 s petimi sedeži je prtljažnika za 775 litrov, pri daljšem L2 pa 1050. S podiranjem sedežev je mogoče v avtu zagotoviti do 4000 litrov prtljažnega prostora, kar omogoča tudi enostavno vožnjo koles.

Avto ima v opremi kamero za vzvratno vožnjo, aktivni sistem za pomoč pri parkiranju in nadzor mrtvega kota, prav tako prepoznava prometne znake, opremljen je s prilagodljivim tempomatom in opozorilnikom za menjavo voznega pasu. V Sloveniji je ta na voljo s tremi paketi opreme. L1 z osnovnim active pack stane 38.530 evrov, najvišji GT pa 43.210, za L2 pa dodajte še tisočaka in drobiž. Za primerjavo - cena za bencinsko gnani Rifter 1.2 z 81 kW (110 KM) se začne pri 22.330 evrih, za dizelsko gnani 1.5 s 96 kW in samodejnim menjalnikom in najvišjo GT opremo pa je za 10 tisočakov cenejši.

Ob potniškem e-rifterju je tu tudi e-partner, tovorna različica, prav tako z dvema dolžinama L1 in L2 in enakimi specifikacijami pogona. Osnovni L1 z nosilnostjo 1000 kilogramov za podjetja stane 28.509 evrov brez DDV.


Najbolj brano