Toyota CH-R GR Sport: V vrhu ponudbe in z najvišjo ceno

V luči iskanja širšega kroga kupcev za mali CH-R so mu pri Toyoti namenili še športno oznako GR Sport. Avto vsekakor ima potencial, a dilema ostaja pri ceni.

Toyotin CH-R od vstopa na trg ostaja sila zanimiv avto, saj so 
oblikovalci uspeli zadeti obliko, njegova zasnova pa omogoča 
vsestransko uporabo. A ne glede na vsebino je cena vendarle 
malce previsoka.
Toyotin CH-R od vstopa na trg ostaja sila zanimiv avto, saj so oblikovalci uspeli zadeti obliko, njegova zasnova pa omogoča vsestransko uporabo. A ne glede na vsebino je cena vendarle malce previsoka. 

Poskusi privabljanja in opozarjanja na določene modele v ponudbi pri avtomobilskih znamkah niso nič novega. Vse to že poznamo. Hyundai ima n-line, Volkswagen r-line, Renault RS line in še bi lahko naštevali, a vsem je skupni imenovalec isti. Avto mora prinašati dodano vrednost. In to so pred časom ugotovili tudi pri Toyoti, ko so na osnovi športnika yarisa GR four na novo zgradili športno linijo modelov z oznako GR sport. Prva na spisku je bila corolla, nato CH-R, tema dvema pa se poleti pridružuje še kleni poltovornjak hilux. In prepričan sem, da se bo ponudba v prihodnje še krepko širila.

Zunanji videz z dodatki in bogata serijska oprema

Torej, ali CH-R GR sport zna prepričati kupca? Po eni strani zagotovo. Toyotini mojstri so mu nekoliko izpilili zunanji videz, z novimi 19-palčnimi platišči in s številnimi dodatki v črni barvi, medtem ko je potniška kabina bogatejša za nekoliko bolj športne sedeže, odete v kombinacijo usnja, alkantare in rdeče-belih šivov, prav tako ne gre spregledati niti logotipov GR sport na več mestih. Prav tako z rdečimi šivi je opremljen tudi usnjeni volan. Bistvo novega paketa je tudi to, da kupcu ponudi bogatejši seznam serijske opreme. In CH-R ga ima, z vsemi aktualnimi varnostnimi asistencami vred. Kot nezahteven uporabnik nisem pogrešal ničesar. No ja, morda bi bil čas, da bi se začeli nekoliko bolj resno ukvarjati s prenovo multimedijskega sistema, ki ga počasi najeda zob časa, hkrati pa njegova vsebina še vedno ni dostopna v slovenskem jeziku. Potegnjeno pod črto, počutje za volanom in na sovozniškem sedežu je nadvse udobno, s svojimi 193 centimetri pa sem poskrbel, da bi odraslemu potniku na zadnji klopi za menoj precej hitro zmanjkalo prostora za kolena. Glede na karoserijsko zasnovo in dejstvo, da ta ne spada med klasične družinske avtomobile, bo 358-litrski prtljažnik zadostil vsakodnevnim potrebam.

Na cesti bolj trd, a vozniško suveren

Testni CH-R GR sport je bil opremljen z zmogljivejšo verzijo hibridne kombinacije. To pomeni, da je pod sprednjim pokrovom dvolitrski 112-kilovatni bencinski motor, ob njem pa še 80-kilovatni elektromotor. Skupna sistemska moč znaša razmeroma konkretnih 135 kilovatov moči, s pomočjo katerih CH-R na trenutke lahko pokaže nekaj dinamike. A ne gre pričakovati eksplozije moči. E-CVT menjalnik, ki moč preusmerja le na sprednji kolesni par, je sčasoma dobil nekaj nadgradenj in siljenje v rdeče polje vrtljajev ni več tako glasno in posledično za voznika moteče. Sploh, ko sem tega križanca vozil uglajeno in umirjeno. Na običajnih zavitih cestah, kjer se z nekaj popravki na vzmetenju in volanskem mehanizmu pokaže v zanesljivi luči (na trenutke je tudi nekoliko bolj trd od klasičnega brata), me je prepričeval z razmeroma nizko porabo goriva (5,3 litra/100 km). Hkrati ne gre zamolčati dejstva, da na avtocesti zna prilesti do razmeroma visoke hitrosti (omejitev na 180 km/h), a v tem primeru močno trpi poraba. Izračun lahko pokaže povprečje, ki gre tudi čez devet litrov, in če upoštevamo dejstvo, da ima CH-R le 43-litrsko posodo za gorivo, znajo biti postanki na bencinskem servisu precej pogosti. CH-R GR sport je uvrščen na vrh ponudbe in temu primerno narašča tudi cena. Pregled rednega cenika pokaže, da ta v osnovi stane 33.600 evrov, z nekaj dodatne opreme pa naraste na krepkih 36 tisoč evrov, kar ni poceni.


Najbolj brano