Terenca s polnilnim kablom

Na vlak elektrifikacije so končno vstopili tudi pri italijansko-ameriškem Jeepu. Prva na seznamu sta všečni mali renegade in večji brat compass.

Renegade in compass sta dobila dodatno polnilno baterijo in 
elektromotor, kot taka pa se v Slovenijo pripeljeta proti koncu leta. 
A že od danes dalje zanju zbirajo naročila. Foto: Jeep
Renegade in compass sta dobila dodatno polnilno baterijo in elektromotor, kot taka pa se v Slovenijo pripeljeta proti koncu leta. A že od danes dalje zanju zbirajo naročila. Foto: Jeep

Da gre za elektrificirana modela bo jasno nakazovala oznaka 4xe. To pomeni, da imata pod pokrovom bencinski 1,3-litrski turbo motor s 95 ali 132 kilovati, na zadnji osi je nameščen še elektromotor s 44 kilovati moči, tega pa napaja 11,4 kWh baterija. Skupna sistemska moč pri šibkejši verziji znaša 139 kilovatov, v primeru, da se kupec odloči za verzijo trailhawk ali S, bo zaloge moči nekoliko več (176 kilovatov). Oba avtomobila imata na voljo štirikolesni pogon, za prenos moči pa skrbi nov šeststopenjski samodejni menjalnik. Tako renegade in compass vozniku ponujata možnost izbire treh programov vožnje.

Polnjenje je izvedljivo na domači ali javni polnilnici, podrobnosti pa za zdaj še ne razkrivajo.

50

kilometrov je doseg z napolnjeno 11,4 kWh baterijo, na voljo je še hibridni način za najvišjo učinkovitost in E-Save, ki varčuje porabo baterije

Neslišno do 130 km/h

Električni način bo omogočal neslišno vožnjo do najvišje hitrosti 130 km/h, medtem ko bo polna baterija zadostovala za največ 50 kilometrov dosega. Poleg električnega načina je na voljo še hibridni način za najvišjo učinkovitost in E-Save, ki varčuje porabo baterije in jo hkrati tudi polni.

Serijska oprema vključuje sedempalčni barvni zaslon med merilniki, ki vozniku prikazuje določene informacije o vožnji na elektriko (raven napolnjenosti baterije ter doseg v električnem načinu, načinu vožnje z bencinskim motorjem ali v združenem načinu, odstotek zmogljivosti in ravni polnjenja) ter sistem uconnect z 8,4-palčnim barvnim zaslonom. Ta je posodobljen z novimi zavihki, kjer sta prikazana pretok moči in zgodovina vožnje, ter na katerih je mogoče nastaviti čas polnjenja in upravljati način eSave ter različne nastavitve polnjenja.

Cena v Italiji znana, pri nas še ne

Omeniti velja še, da sta modela 4xe opremljena s številnimi varnostnimi sistemi, kot so najnaprednejši sistemi ADAS, ki vključujejo dobro vidne LED žaromete (model renegade), biksenonske žaromete (model compass), sistem opozarjanja na čelno trčenje in sistem opozarjanja na nenamerno spremembo voznega pasu, sistem za inteligentno zaznavanje hitrosti in sistem za prepoznavanje prometnih znakov (samo pri modelu renegade) ter sprednja in zadnja parkirna tipala.

Cena za slovenski trg še ni določena, medtem ko jo Italijani že imajo. Začetna cena renegada 4xe znaša 38.500 evrov, za priključno-hibridnega compasa pa je potrebno odšteti najmanj 44.400 evrov.


Najbolj brano