Tako poseben, da so prve kupci razgrabili

Na enaki platformi kot Hyundaijev Ioniq 5 so istočasno svojega električarja razvijali tudi pri Kii. Začetna cena zanj je postavljena na slabih 44 tisočakov, z unovčeno državno subvencijo pa se cena tega lahko spusti tudi pod 40 tisoč evrov.

Če bo šlo po načrtih, bodo do konca leta dobili še nekaj primerkov. 
Če kupec naroči v tem trenutku, bo čakalna doba tudi 270 dni.
Če bo šlo po načrtih, bodo do konca leta dobili še nekaj primerkov. Če kupec naroči v tem trenutku, bo čakalna doba tudi 270 dni. 

EV6 v dolžino meri 4,68 metra, medtem ko medosna razdalja meri 2,9 metra (deset cm manj kot ioniq 5), to pa pomeni, da prostora na zadnji klopi ne primanjkuje, prav tako ne v prtljažniku (520 litrov). Tudi sicer je potniška kabina na prvi pogled prostorna, udobna, ergonomsko dobro zasnovana in nenazadnje tudi funkcionalna. Ker je podvozje od tal oddaljeno 17 centimetrov, lahko s tem avtomobilom zapeljemo tudi na makadamske poti in si s pomočjo dvosmerne funkcije polnjenja (klasična vtičnica v potniški kabini) sredi narave ustvarimo prijeten piknik ob spremljavi dobre glasbe. Sistem V2L zmore polniti indukcijski štedilnik, TV ali radijski sprejemnik.

Avto ima vgrajen visokonapetostni 800-voltni sistem, ki omogoča precej hitrejše polnjenje baterij (dobrih 18 min z deset na 80 odstotkov pri maksimalni hitrosti 240 kW), kupci tega vozila pa bodo lahko izbirali med dvema kapacitetama baterij. Na voljo bodo 58 kWh ali 77,4 kWh baterije, v obeh primerih pa bo v ponudbi kombinacija dvo- ali štirikolesnega pogona. Pri šibkejši verziji baterij elektromotor na zadnji osi razvija 125 kilovatov moči, v primeru dodatnega motorja na sprednji osi sistemska moč znaša 173 kilovatov, medtem ko so pri zmogljivejši verziji vrednosti še nekoliko povečane. Z enim motorjem je moči za 168 kilovatov, pri dveh motorjih in štirikolesnem pogonu pa bo moči za 239 kilovatov. 77 kWh baterija ima kombinirani doseg 528 kilometrov, podatek 58 kWh baterije pa kaže, da ta 100-odstotno napolnjena omogoča 394 km vožnje.

Brez doplačil ne gre, čakanje nanj bo dolgo

Omeniti velja, da doplačilo za zmogljivejšo baterijo znaša 4.900 evrov, za verzijo z dvema motorjema in posledično štirikolesnim pogonom pa je pri nas doplačilo vredno 4.300 evrov. Toplotna črpalka je prav tako na seznamu doplačil, cena pa je 1.300 evrov. Osnovna Kie EV6 pri nas stane evro manj kot 44 tisoč evrov, medtem ko najbogatejši paket GT-Line nosi ceno 48.799 evrov. Slovenski trgovci imajo na ceniku še Kio EV6 GT. Ta različica je opremljena z dvema elektromotorjema, ki zmoreta razvijati 430 kilovatov skupne moči. Z navorom kar 740 Nm se ta z mesta do 100 km/h izstreli v zgolj 3,5 sekunde in lahko doseže najvišjo hitrost 260 km/h. Ta električni strupeno hiter stroj pri nas stane 62.999 evrov, a prvi primerki v naše kraje pripeljejo šele v zadnji tretjini prihodnjega leta, saj je proizvodnja zanj v južnokorejski tovarni za nekaj mesecev prestavljena. Omeniti velja, da je glede na razmere s pomanjkanjem polprevodnikov čakalna doba za EV6 dolga med 240 in 270 dnevi. Ob nakupu tega avtomobila bo kupec deležen tudi enoletne ugodnosti znižanega polnjenja preko mreže polnilnic Ionity.


Najbolj brano