Suzuki s priključnim hibridom

Japonski proizvajalec je za osnovo vzel kar Toyotin model RAV4, ga malenkostno spremenil, dodal svoj logotip in avto zdaj pošiljajo na evropske trge.

Oblikovno se across od Toyotinega RAV4 malenkostno razlikuje, pod karoserijo pa je tehnika tako 
rekoč identična. Foto: Suzuki
Oblikovno se across od Toyotinega RAV4 malenkostno razlikuje, pod karoserijo pa je tehnika tako rekoč identična. Foto: Suzuki

Najprej velja pojasniti, za kaj pravzaprav gre. Ne gre za krajo Toyotine ideje, kot to velikokrat počnejo Kitajci, ampak poslovni dogovor med Suzukijem in Toyoto, ki bo Suzukiju omogočil, da se izogne visokim kaznim. Te v Bruslju predvidevajo za vse tiste proizvajalce, ki ne bodo dosegali začrtanih emisijskih standardov (izpust CO2 pod 95 gramov na kilometer).

In gledano skozi celotno paleto vozil bo across dobra protiutež za približevanje oziroma doseganje ekoloških ciljev, hkrati pa so pri Suzukiju z malo denarja in truda prišli do zelo spodobnega avtomobila.

Potniška kabina je navkljub znanim oblikovnim potezam všečna, deluje pregledno in hkrati je dovolj udobna za daljša potovanja.

Znana tehnična podlaga

Kot že omenjeno, gre v osnovi za Toyotin model RAV4 z drugačnim obrazom in nekaj manjšimi kozmetičnimi spremembami. Glavna razlika je v odbijaču in sprednjih lučeh, veliki maski, avto pa je postavljen na 19-palčna kolesa. Motor je prav tako enak - 2,5-litrski štirivaljnik s 136 kW (185 KM) in 227 Nm navora.

Po dva elektromotorja poganjata vsak svoj kolesni par - spredaj razvija do 134 kW in 270 Nm navora, zadaj 40 kW in 121 Nm navora. Kot priključni hibrid z 18,1 kWh baterijo zmore do 75 kilometrov samo na elektriko, kombinirane CO2 emisije pa so po WLTP 22 g/km. Elektronski štirikolesni pogon omogoča do sto odstotkov na sprednji kolesi in do 80 odstotkov na zadnji.

V salone pozno jeseni

Elektronika krmili praktično vse, od menjalnika do stopalke za plin, v načinu trail pa zagotavlja najboljši možni oprijem tudi z zaviranjem posameznih koles in dodajanjem plina. Notranjost je enaka kot pri Toyoti, edina razlika so volan, merilniki in seveda logotipi. Multimedijske vsebine so dostopne prek 9-palčnega zaslona. Toyota je prispevala tudi vso sodobno elektroniko, od opozorilnikov za pas in prečni promet zadaj do polavtonomne vožnje. Po do zdaj znanih podatkih bo across v prodajne salone predvidoma zapeljal pozno jeseni.


Najbolj brano