Mordhau še kar jaha svoj val

Konec lanskega aprila je ekipa, združena v podjetje Triternion na čelu s Koprčanom Markom Grgurovičem, požela svetovni uspeh z računalniško igro Mordhau, ki ji je prinesla 20 milijonov evrov zaslužka. Zanimanje “gamerjev” zanjo po dobrem letu še ne pojenja.

Marko Grgurovič se z mednarodno ekipo sodelavcev, združenih v 
podjetju Triternion, zadnje leto posveča posodabljanju igre Mordhau, ki jim je lani prinesla 20 milijonov evrov zaslužka. Foto: Tomaž Primožič/FPA
Marko Grgurovič se z mednarodno ekipo sodelavcev, združenih v podjetju Triternion, zadnje leto posveča posodabljanju igre Mordhau, ki jim je lani prinesla 20 milijonov evrov zaslužka. Foto: Tomaž Primožič/FPA

V Triternionu se zato držijo reka, ki pravi, da je treba železo kovati, dokler je vroče. Vse svoje znanje zadnje leto vlagajo v posodobitve igre, ki so jo razgrabili po vsem svetu, v največji meri igričarji iz ZDA in evropskih držav. V največji spletni trgovini z računalniškimi igrami Steam je Mordhau že v prvih dneh po izdaji postal prodajni hit. V mesecu dni je števec prodanih izvodov dosegel magično število milijon in se nato povzpel še do 1,7 milijona, nakar se je prodaja umirila, a nikoli ustavila.

“Čeprav se je igra hitro prijela, na začetku še nismo imeli predstave, koliko časa bo zanimiva za uporabnike. A kot kaže, se dobro drži, saj se po več kot letu dni še vedno dobro prodaja,” je zadovoljen Marko Grgurovič, 32-letni ustanovitelj podjetja Triternion s sedežem v Kopru. Na daljavo z njim sodeluje po vsej Evropi in širše razpršena ekipa mojstrov programiranja, 3D oblikovanja, izdelovanja zvočnih učinkov, glasbene podlaga in še česa, kar tvori računalniško igro. Ob zagonu igre je zasedba štela deset članov, v zadnjem letu pa je pridobila še tri. “Počasi se krepimo, iščemo nove sodelavce, bodisi v Sloveniji bodisi v tujini,” pravi Grgurovič.

Igra Mordhau igralca postavi v srednji vek, kjer se opremljen z oklepom in orožjem bojuje proti nasprotnikom.

Bliskovit lanskoletni uspeh ni prinesel le presunljivih 20 milijonov evrov zaslužka, s katerim v Triternionu niso razsipni, temveč ga deloma vlagajo v razvoj in deloma hranijo za prihodnje podvige, pritegnil je tudi precej zanimanja investitorjev, ki pa Grgurovičeve ekipe niso prepričali v sodelovanje. “Trenutno ne sodelujemo z nikomer, smo pa vzpostavili precej stikov, ki nam bodo najverjetneje prišli prav pri nadaljnjem delu,” pravi Koprčan.

Za zdaj so osredotočeni predvsem na posodabljanje igre Mordhau, v kateri odpravljajo napake, vnašajo nove načine igranja, ustvarjajo nove pokrajine, nova orožja in oklepe. Dodatne “storitve” v igri so za zdaj brez-plačne, kar pa bi se utegnilo spremeniti, če bi s prodajo igre šlo navzdol. “Delamo tudi na tem, da bi igro prilagodili za druge platforme, kot so na primer igralne konzole, in tako razširili populacijo naših uporabnikov,” še dodaja Grgurovič, ki med programiranjem lovi premore za dokončanje doktorske disertacije iz teoretičnega računalništva na UP Famnit.


Najbolj brano