Še zadnji pravi tehnični dragulj

Angleški proizvajalec je morda še eden redkih in verjetno tudi zadnjih, ki je v tem času na svoj cenik uvrstil zmogljivo izvedbo defenderja z osemvaljnim motorjem in se na tak način požvižgal na izpust emisij.

Najnovejši Land Roverjev avtomobil z V8 motorjem bo defender. V 
obeh karoserijskih izvedbah. In ker bo to eden zadnjih takšnih 
serijskih avtomobilov, bo zagotovo primeren tudi za zbiratelje. Foto: Land Rover
Najnovejši Land Roverjev avtomobil z V8 motorjem bo defender. V obeh karoserijskih izvedbah. In ker bo to eden zadnjih takšnih serijskih avtomobilov, bo zagotovo primeren tudi za zbiratelje. Foto: Land Rover

Pri Land Roverju so zapisali, da ima ta znamka bogato dediščino osemvaljnih motorjev, zato je bil defender odlična podlaga za vnovično obujanje starih običajev. Seveda na povsem nov način. S “polic” so vzeli svoj znani petlitrski V8 motor in ga navili na 386 kW (525 KM) ter ga vgradili v novega defenderja. Prenos moči na vsa štiri kolesa prenaša osemstopenjski samodejni menjalnik, zaloga moči in navora (625 Nm) pa omogočajo, da se defender 90 z mesta do 100 km/h izstreli v dobrih petih sekundah.

Najvišjo hitrost doseže pri 240 km/h, v povprečju pa porabi kar 14,5 litra goriva na sto kilometrov. V8 motor bo na voljo tako v krajši izvedbi 90 kot v daljši 110. Defenderju V8 so namenili serijski aktivni zadnji diferencial, opravili so nekaj nadgradenj na vzmetenju, v terrain response 2 vgradili nov dinamični program vožnje, mu nataknili 22-palčna kolesa in zamenjali izpušni sistem s štiri zaključki na zadku. Slednji, kot pravijo pri Land Roverju, bo pustil poseben pečat. Spisek serijske opreme bo precej daljši, temu primerna bo tudi cena.

Slovenski trgovec zanj že sprejema naročila, začetna cena za oznako 90 je postavljena na 136 tisočakov, medtem ko je 110-tka še za 6000 evrov dražja. Prvi primerki v Slovenijo pripeljejo se pred poletjem.


Najbolj brano