Romunski nizkocenovnik na kitajski podlagi

Po številnih napovedih so Francozi na posebej organiziranem dogodku predstavili dolgo pričakovani izdelek, ki ga poganja elektrika.

Po velikosti je avto precej bližje Renaultovemu twingu kot 
hišnemu sanderu. Foto: Dacia
Po velikosti je avto precej bližje Renaultovemu twingu kot hišnemu sanderu. Foto: Dacia

Na prireditvi eWays je Denis le Vot, član vodstva Renaulta, napovedal, da bo dacia spring najbolj dostopen električni avto v Evropi in to podkrepil z izjavo, da bo cena nepremagljiva. Avto pravzaprav ni nič revolucionarnega, ampak je v osnovi kitajski električar Renault city K-ZE, ki izhaja iz Renaulta kwid.

Avto meri drobcenih 3,73 metra v dolžino, širok je 1,77 metra in visok 1,52 metra. Medosna razdalja znaša 2,42 metra. Za elektrone skrbi 26,8 kWh li-ion baterija, ki napaja elektromotor s 33 kW in 125 Nm. Končna hitrost je 125 km/h, doseg po kombiniranem WLTP pa je 225 kilometrov. Na domači 230-voltni vtičnici se baterija polni 14 ur, s polnilno postajo Walbox pa pri moči 7,4 kW manj kot pet ur. Največja polnilna moč je 30 kW na enosmernem terminalu, 80 odstotkov napolni pod uro.

V notranjosti je prostora za štiri odrasle, prtljažnik meri 300 litrov, povečljiv na 600 litrov s podiranjem zadnjih sedežev.

Osnovna oprema je zelo špartanska, ročna klima in infozabavni sistem sta na seznamu doplačil. Notranjost je enaka kitajskemu sorodniku, le volan je oblikovan za dacio. Na seznamu doplačil so še električna ogledala, parkirni senzorji zadaj in kamera in običajno rezervno kolo. Dacia spring prihaja na trg prihodnjo pomlad, najprej za poslovne uporabnike, običajni kupci jo dobijo jeseni 2021. Ena od različic bo tudi mini dostavnik z 800 litri prtljažnega prostora in nosilnostjo 325 kilogramov.


Najbolj brano