Primeren za zbiratelje

Francozi v prodajo pošiljajo še zadnje primerke megana RS, ki je skupno na trgu preživel skoraj dve desetletji. Prvič smo ga z oznako na cestah opazili leta 2004.

Izdelanih bo le 1976 primerkov za ves svet, prvič pa ga javnosti v 
živo predstavijo čez nekaj dni v Tokiju. Foto: Renault
Izdelanih bo le 1976 primerkov za ves svet, prvič pa ga javnosti v živo predstavijo čez nekaj dni v Tokiju. Foto: Renault

Prišel je čas slovesa tudi za enega bolj priljubljenih avtomobilov v razredu tako imenovanih GTI-jev, kjer se je prepoznavnost megana RS iz leta v leto vse bolj krepila. Sploh v zadnji generaciji, ko so Francozi na ceste pošiljali številne izvedbe – sport, cup, pa trophy ter trophy r, svojo vlogo pa so pri temu avtomobilu imeli tudi slovenski inženirji iz družbe Akrapovič.

A časi so se močno spremenili, oddelek Renault Sport so poslali v pokoj in ga nadomestili z obujeno znamko Alpine, ki se v prihodnjih letih preusmerja le še v razvoj električnih vozil. Zato tisti pravi navdušenci oziroma zbiratelji, napnite ušesa in postavite se v vrsto, saj bo zanimanje za zadnjo verzijo izjemno veliko.

Za ves svet bo na voljo le 1976 avtomobilov. Številka se namreč sovpada z letnico nastanka oddelka Renault Sport. Torej, megane RS, ki bo najprej širši javnosti predstavljen na tokijskem salonu, je v zadnji seriji pridobil oznako ultime oziroma zadnji. Temu primerno so Francozi cestno specialko opremili s posebno grafiko na vratih, blatnikih in pokrovu motorja, medtem ko so v črno barvo odeli kljuke vrat, ohišja vzvratnih ogledal, platišča in logotipe.

Avto gre v prodajo marca

Avtu so inženirji uredili še širše boke spredaj in zadaj, mu nataknili 19-palčna platišča fiju light, ga opremili z Brembo zavorami (rdeče zavorne čeljusti), Recaro sedeži in na sredinski konzoli našli prostor za posebno ploščico s podpisom tovarniškega testnega voznika Laurenta Hurgona, ki ima v lasti rekorde na stezah Nürburgringa, Suzuke in Spa-Francorchampsa, ter serijsko številko primerka. Za evropske kupce bo ta na voljo le z dvosklopčnim EDC menjalnikom, ki je povezan z navitim 1,8-litrskim turbo motorjem z 221 kilovati in 420 Nm navora.

Z drugimi besedami, pogonska tehnika ostaja nedotaknjena. Bodo pa to verzijo serijsko opremljali s športnimi Bridgestone Potenza S007 gumami, ki so homologirane tudi za cestno uporabo. Omeniti velja, da je ta že v osnovi opremljen z znižanim in športno nastavljenim podvozjem cup, ima vgrajen mehanski diferencial Torsen in možnost krmiljenja zadnjih koles. Avto gre v prodajo marca, ko bodo znane tudi cene za naš trg.


Najbolj brano