Priljubljeni Francoz v novi obleki

Pri Renaultu so po nekaj letih nastopanja na trgu capturju le namenili preobrazbo, s katero bo še naprej ostajal spodoben konkurent v svojem zelo številčnem razredu.

Renault captur ostaja močno zasidran na prestolu najbolje 
prodajanih malih terencev. Samo v juniju so jih v Sloveniji prodali 
582, skupno v prvem polletju pa kar 1506. Foto: Renault
Renault captur ostaja močno zasidran na prestolu najbolje prodajanih malih terencev. Samo v juniju so jih v Sloveniji prodali 582, skupno v prvem polletju pa kar 1506. Foto: Renault

Presenečenj pravzaprav ni - paradnega konja ne spreminjaš in novi captur je tako na prvi pogled pravzaprav skoraj enak predhodniku, le da ima prepoznavni cliov obraz. Avto je postavljen na CMF-B platformo in ima v primerjavi s predhodnikom 85 odstotkov novih delov, je pa tudi lažji, bolj aerodinamično optimiziran in bolj varčen. Avto je v dolžino zrasel za enajst centimetrov, medosna razdalja je dva centimetra, največja homologirana kolesa so 18-palčna. Luči so v celoti led, tako spredaj kot zadaj, na voljo pa bo v enajstih barvah, s štirimi barvami strehe in tremi paketi zunanjosti.

Tako sprednji kot zadnji konec zaznamujejo luči v obliki črke C. Notranjost je dejansko enaka kot pri cliu. Na sredinski konzoli dominira pokončni zaslon infotainmenta, prostor s prestavno ročico je dvignjen, pod njim je nekaj odlagalnega prostora, ki ima tudi možnost brezžičnega polnjenja mobilnikov. Prtljažnik meri 536 litra, kar je po navedbah Renaulta največ v razredu.

Novi captur bo na voljo z litrskim trivaljnikom in 1,3-litrskim štirivaljnikom z razponom moči od 74 do 115 kW, 1,5-litrski dCi pa bo na voljo z 71 in 85 kilovati moči. Menjalniki so 5 in 6-stopenjski ročni in sedemstopenjski DCE. Obenem pa ta na področju tehnike prinaša še eno presenečenje - plug in hibridni pogon omogočata do 45 kilometrov električnega dosega. Izvedba E-Tech je prva taka pri Renaultu in vključuje več kot 150 patentov. Avto na prvo javno premiero odhaja na salon avtomobilov v Frankfurt, prve primerke pa bo na slovenskih cestah moč opaziti proti koncu letošnjega leta. aš


Najbolj brano