Prenovljeni karoq spomladi na slovenskih cestah

Kodiaqov manjši brat v Škodini ponudbi zadnja leta zaseda drugo mesto na prodajni lestvici, takoj za octavio, zato je bilo povsem pričakovano, da je zdaj po štirih letih deležen oblikovne in deloma tehnične prenove.

Karoq ima še vedno na voljo bencinske in dizelske pogone, a brez 
izdatne elektrifikacije.
Karoq ima še vedno na voljo bencinske in dizelske pogone, a brez izdatne elektrifikacije.  

Dimenzijsko se ni spreminjal in ostaja v znanih okvirih. Je pa 4,39 metra dolgi športni terenec z 2,63 metra dolgim medosjem dobil zelo opazno nadgradnjo pri zunanjem in notranjem videzu. Oblikovalci so mu spredaj uredili novo masko, ki smo jo že videli pri fabii, novi so tudi LED žarometi, pa 17- in 19-palčna platišča, zamešali so tudi nekaj novih barv, medtem ko so mu na zadnjem delu namestili manjše krilce za optimalen pretok zraka in LED luči z novo grafiko. Tudi potniška kabina je doživela nekaj sprememb.

Digitalni osempalčni merilniki so del serijske opreme (opcija 10,25-palčni merilniki), nov in izboljšan je osrednji zaslon na dotik (velikost 9,2 palca), prav tako niso pozabili na zamenjavo volana (iz octavie) kot tudi ne na številne nove materiale (reciklirane) po vsej notranjosti. Pri motorni ponudbi ohranjajo bencinske in dizelske motorje, elektrifikacija v takšni in drugačni obliki pa karoqa še ni dosegla. Osnovo bo predstavljal litrski turbo bencinski motor z 81 kW, sledi 1,5-litrski štirivaljnik s 110 kilovati, zmogljiv dvolitrski turbo motor s 140 kilovati pa bo rezerviran zgolj za izvedbo sportline. Ta prinaša nekaj izpiljeno dinamičnega zunanjega videza, več opreme in hkrati tudi višjo ceno. Pri izbiri dizelskega pogona je na voljo le dvolitrski dizel z oznako evo in z dvema stopnjama moči (81 in 110 kilovatov). Najzmogljivejši verziji bencinskega in dizelskega motorja serijsko pripada še s štirikolesni pogon in sedemstopenjski DSG menjalnik.

Čehi so skladno s prenovo karoqa obogatili z najnovejšimi varnostnimi asistencami. V sistemu travel assist je združenih od pet do osem asistenčnih sistemov, med njimi prediktivni sistem za samodejno uravnavanje razdalje, prilagodljiva asistenca za ohranjanje smeri in izpopolnjen sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Omeniti velja, da potnike v prenovljenem karoqu zdaj lahko varuje do devet varnostnih blazin. Čelni varnostni blazini za voznika in sovoznika, stranski blazini spredaj, blazini za glavo in kolenska blazina za voznika so del serijske opreme, medtem ko sta stranski varnostni blazini za drugo sedežno vrsto na seznamu za doplačilo. Kot že omenjeno, avto na ceste prihaja marca ali aprila, ko bodo znane tudi cene in roki dobav.


Najbolj brano