Ponudba električnih in hibridnih vozil vse večja

Francoska znamka bo v prihodnjih tednih v večjem obsegu izpostavljala modele z alternativnim pogonom, saj v tem vidijo svojo priložnost. Nenazadnje tudi njihov dolgoročni načrt vsebuje precejšnje povečanje prodaje prav teh vozil.

Francoska znamka v zadnjih mesecih precej krepi ponudbo 
električnih in hibridnih vozil, s tem pa se pri trgovcih spreminjajo 
tudi prodajno-nakupni procesi. Foto: Peter Pirkovič
Francoska znamka v zadnjih mesecih precej krepi ponudbo električnih in hibridnih vozil, s tem pa se pri trgovcih spreminjajo tudi prodajno-nakupni procesi. Foto: Peter Pirkovič

Peugeot je v Slovenijo že konec lanskega leta pripeljal električna modela e-208 in e-2008. Skupni imenovalec obeh je 100-kilovatni električni motor, 50 kWh baterija, serijski 11-kilovatni polnilec (omogoča polnjenje do 100 kW na hitrih polnilnicah) in toplotna črpalka.

Doseg: od 200 do 340 kilometrov

Zaradi teže se razlikuje le doseg. Na papirju e-208 zmore prevoziti 340 km, večji e-2008 pa 20 km manj. 50 kWh baterijo si delita tudi kombija e-traveller in e-expert, ki jima ta zmogljivost baterije omogoča 200 km vožnje, v primeru nakupa različice s 75 kWh baterijo pa je doseg še za 100 km večji. Tudi ta dva imata serijsko vgrajen 11-kilovatni polnilnik za hitro polnjenje. Na drugi strani pri Peugeotu ponudbo elektrifikacije vozil zapolnjujejo še s priključnimi hibridi pri modelih 3008 in 508. Tudi tem je skupen 1,6-litrski turbo motor s 147 kilovati, z osemstopenjsko avtomatiko in dodaten 81-kilovatni elektromotor na sprednji osi, s katerim razvijeta sistemsko moč 165 kilovatov.

10

odstotkov naj bi v prihodnjih dveh, treh letih znašal delež električnih avtomobilov v prodajnem miksu pri Peugeotu

Pri modelu 3008 je ponudba dodatno obogatena še s štirikolesno gnano različico, ki je tehnično identična, le s to razliko, da ima ta na zadnji osi vgrajen dodaten motor - 83-kilovatni elektromotor, medtem ko sistemska moč temu primerno naraste na 225 kilovatov. Pri obeh modelih je serijsko vgrajen 3,7 kW polnilec, a imajo v ponudbi tudi zmogljivejšo 7,4-kilovatno različico. Vrhunec ponudbe priključnih hibridov predstavlja dirkaški 508 PSE z 265 kilovati.

Kupcem ponujajo brezplačno domačo polnilno postajo

V prihodnjih dneh in tednih bodo Peugeotovi trgovci precej izpostavljali prav ta del ponudbe in tako skušali dosegati načrte, ki so si jih zadali. Želijo si namreč močno povečati prepoznavnost električnih in priključno-hibridnih vozil. Če jim to uspe, pa se bo poznalo tudi na prodajni statistiki. Električni avtomobili trenutno predstavljajo še vedno nizek delež v prodajnem miksu - slabe tri odstotke. A po napovedih naj bi ta delež v naslednjih dveh do treh letih narastel na deset odstotkov.

Brezplačna domača polnilna postaja

Pri modelih e-208 in e-2008 beležijo približno deset prodanih primerkov mesečno, a si želijo občutno več. Kupce bodo prepričevali s petimi argumenti: nič hrupa, nič vibracij, nič prestavljanja, nič emisij med vožnjo in nič vonja po gorivu. Ker zgolj to ne bo dovolj, bodo vsakemu kupcu dodali bon v vrednosti tisoč evrov za nakup domače polnilne postaje in uredili vse potrebno za koriščenje subvencije v višini 4500 evrov. Tako e-208 active z vključeno subvencijo stane 23.990 evrov, e-2008 pa 26.490 evrov. Pri kombijih se ponudbe začnejo pri 33 tisočakih za e-experta oziroma 37 tisočakih za e-travellerja, prav tako okoli 37 tisočakov pa znašajo cene za hibridna 508 in 3008.


Najbolj brano