Ponovno rojstvo za širšo množico

Nekajletni vmesni premor je bil preprosto predolg in čas je bil, da Hondini možje v ponudbo uvrstijo še en vsestranski potovalnik, katerega cena se bo verjetno gibala okrog deset tisočakov.

Na salonu motociklov v Milanu so Hondini možje prvič predstavili 
novo generacijo modela transalp, ki ima vgrajen nov dvovaljni 
motor, ki so ga pred tem razvijali za model hornet.

  Foto: Honda
Na salonu motociklov v Milanu so Hondini možje prvič predstavili novo generacijo modela transalp, ki ima vgrajen nov dvovaljni motor, ki so ga pred tem razvijali za model hornet.  Foto: Honda

Transalp ima v novo oblikovan 18,3 kilogramov težek jekleni okvir vgrajen 755-kubični dvovaljnik, ki razvija spodobnih 67,5 kW moči in 75 Nm navora, kar dovolj za premikanje 208 kilogramov težkega novinca. S polno 16,9-litrsko posodo, kakopak. Povprečna poraba znaša 4,4 litra na 100 kilometrov, količina goriva pa bo po navedbah Honde pomenila 390 kilometrov vožnje brez postanka na bencinskem servisu. Motor bo povezan s šeststopenjskim menjalnikom, bodo pa pri Hondi za doplačilo omogočali vgradnjo sistema quickshifter. Novinec ima spredaj kolo v velikosti 21, zadaj pa 18 palcev, medtem ko za prožno zmogljivost na cesti in absorpcijo udarcev na terenu poskrbi vzmetenje s sprednjimi vilicami Showa 43 mm SFF-CA USD in zadnji blažilnikom, ki deluje prek sistema Pro-Link. Oddaljenost tal znaša 21 centimetrov, s čimer bo omogočena lahkotna vožnja tudi izven asfaltnih površin. Sedež je postavljen na višino 85 centimetrov in ga je opcijsko možno postaviti nižje še za tri centimetre, dodatno pa bo možno na novinca namestiti dva stranska in sredinski kovček. Skratka, vse za dolgo in prijetno pustolovščino. Za širokim krmilom je postavljen petpalčni TFT zaslon, ki bo uporabnikom na ogled ponujal številne potovalne podatke, dodatno pa se bo nanj možno povezati preko sistema Bluetooth, uporabniki Androidovih pametnih telefonov pa bodo lahko s pomočjo Hondinega sistema Honda smartphone voice control uporabljali glasovne ukaze. Izpostaviti velja še vetrno zaščito, LED žaromete in LED zadnje luči in možnost izbire štirih različnih voznih režimov. Pri Hondi pravijo, da bodo prve primerke trgovcem po Evropi začeli pošiljati aprila ali maja, za zdaj pa cena za Slovenijo še ni znana. PP


Najbolj brano