Pionir se ne pusti času

Bil je prvi, ki je tudi neterenskim voznikom ponudil udobno vstopanje in izstopanje ter začetnik trenda, ki bo, kot kaže, kmalu pokopal “navadne” avtomobile. Zadnja generacija je pred kratkim doživela nekaj osvežitev, ki jo približujejo najnovejšim trendom.

Modri zapeljivec ob najnovejših osvežitvah še vedno priteguje pozornost.
Modri zapeljivec ob najnovejših osvežitvah še vedno priteguje pozornost. 

Spremenjena je maska, ki skupaj z novim odbijačem ter lučmi z dnevnim led “podpisom” tvori osvežen obraz. Tudi zadek je doživel nekaj blagih sprememb: nove so luči, odbijač ter nekaj srebrnih obrob. Notranjost je nekoliko bolj oplemenitena s kakovostnejšimi materiali, izboljšali so tudi vmesnik info zabavnega sistema. Ta morda ni na ravni najsodobnejših sistemov, ki ponujajo veliko podporo pametnim telefonom, a vseeno dovolj dobro služi svojemu osnovnemu namenu.

Poleg šminke tudi konkretne zmogljivosti

Ergonomijo so precej popravili z novim volanskim obročem, ki v sebi skriva prenovljeno shemo gumbov za upravljanje radia in potovalnega računalnika. 130 konjičkov dizelskega pogona je vrh motorne ponudbe.

Avtomobil v številkah

Motor: turbodizelski 1.598 ccm/96 kW, izpust 129 g/km

Poraba na testu: 6,7 litra na 100 km

Hitrost in pospešek: 190 km/h, 10,5 sekunde do 100 km/h

Cena osnovnega modela: 25.450 evrov

Cena testnega vozila: 32.200 evrov

Več podatkov: www.nissan.si

Če k temu prištejemo štirikolesni pogon in najvišjo stopnjo opreme, je tak qashqai pravzaprav največ, kar lahko dobite. Na cesti je živahen, na ne preveč zahtevnih terenih pa brez težav kos izzivom.

Kovinsko modra barva, lepi usnjeni sedeži, izstopajoča aluminijasta platišča, veliko dodatne opreme. Takšen križanec je kot nalašč za eksibicioniste. A kljub višji ceni je učinek vreden vloženih evrov, saj tak qashqai lovi poglede.


Najbolj brano