Nova oblika in znana tehnična osnova

Četrta izdaja audija A3 je naposled na voljo našim kupcem. Najprej se predstavi v kombilimuzinski sportback izvedbi, kmalu se pridružuje še limuzina in nekoliko kasneje tudi priključno-hibridna TFSI e ter navita športna verzija S3.

Trenutno so za A3 sportback na voljo trije motorji, dva dizelska in 
bencinski, a bodo do jeseni še precej dopolnili motorno ponudbo. Foto: Peter Pirkovič
Trenutno so za A3 sportback na voljo trije motorji, dva dizelska in bencinski, a bodo do jeseni še precej dopolnili motorno ponudbo. Foto: Peter Pirkovič

Oblikovalska ekipa je poskrbela, da je “trojka” dobila moderne oblikovne linije, k temu spadajo še nova podoba platišč (od 16 do 19 palcev), pri Audiju pa so opozorili, da bo oblika LED dnevnih luči odvisna od izvedbe. A3 sportback ima serijsko vgrajene LED žaromete (za doplačilo matrični LED žarometi), kupec pa bo lahko dodatno izbral športno (za do 15 mm nižje od običajnega) ali prilagodljivo podvozje s sistemom drive select.

Uporabili so odrabljene plastenke

Audijevi oblikovalci so veliko truda vložili tudi v oblikovno preobrazbo notranjosti. Armaturna plošča ima novo zasnovo, kjer v oči najbolj padejo zračne lopute, tu je tudi osrednji 10,25-palčni digitalni zaslon in 12,3-palčni digitalni merilniki, projekcija podatkov na vetrobransko steklo ter izbor novih materialov. Sedeži in talne obloge so tako izdelani iz posebne tkanine, ki vsebuje visok odstotek reciklirane plastike. Natančneje, uporabili so odrabljene 1,5-litrske plastenke oziroma 46 plastenk za sedeže in 62 za talne obloge. Tako kot ostali bratje je tudi A3 sportback dobil poseben selektor, ki nadomešča klasično prestavno ročico samodejnega menjalnika. Pri varnostni opremi velja izpostaviti sistem, ki opozarja voznika na nevarnost ob izstopu iz vozila. Posebni senzorji v zadnjih odbijačih zmorejo nadzirati okolico v razdalji do 70 metrov, aktivni pa so še tri minute po izklopu motorja.

Motorna ponudba za slovenski trg je za zdaj sestavljena iz dveh dizlov, s 85 (30 TDI) in 110 kilovati (35 TDI), enako moč 110 kilovatov pa ima tudi bencinski 1,5-litrski turbo motor (35 TFSI). V kratkem bodo na voljo še plinsko gnani g-tec motor (1.5 TFSI), litrski in 1,5-litrski bencinski motor opremljen s tehnologijo blagega hibrida (48 V) in dva z oznako TFSI e (150 in 180 kilovatov), ki sta opremljena s polnilnim kablom. Pogon quattro bo serijski pri verzijah 40 TDI (147 kilovatov) in S3 (228 kilovatov), medtem ko bo pri oznaki 40 TFSI na voljo kot dodatna oprema. V letošnjem letu načrtujejo prodajo 130 primerkov modela A3 sportback in zgolj 30 limuzinskih izvedb. Ta ima za 45 litrov večji prtljažnik in bo za dobrih tisoč evrov dražji od kombilimuzine, katere začetna cena je postavljena na 25.400 evrov za bencinsko verzijo in 27.600 evrov za dizelsko gnano verzijo.


Najbolj brano