Nov oblikovalski recept

Bavarci so pred nekaj dnevi predstavili popolnoma novega člana družine. Gre za novo generacijo limuzinskega modela s številko 2, ki ga bodo čez dve leti opremili še s črko M.

Prvi primerki bodo iz Mehike v Slovenijo prikapljali pozno jeseni.
Prvi primerki bodo iz Mehike v Slovenijo prikapljali pozno jeseni. 

Oblikovalci pravijo, da so navdih iskali v bogati zgodovini bavarskih modelov, kjer izpostavljajo legendo z oznako 02. Najnovejša 2 je prepletena z mešanico retro in modernega oblikovanja, ki zanimivo ne vključuje velikanskih ledvičk na sprednjem delu, medtem ko so na drugi strani poskrbeli za dobro aerodinamiko, skoraj idealno razporeditev teže (50:50), dobro togost karoserije, lahko zasnovo in nizko težišče. Z novo izdajo se je 2 tudi dimenzijsko nekoliko bolj razbohotila. V dolžino mero 10,5 cm več kot predhodnik, medosje je za 5 cm daljše, širina za dobrih 6 cm, za dodatnih 5 cm je širši tudi sprednji kolotek, zadaj le za 3 cm, za slabe 3 cm pa je avto nižji. Tudi potniška kabina je bila deležna konkretne prevetritve. Zanimivo je, da osnovni model še vedno ponuja analogne merilnike in osrednji 8,8-palčni zaslon, medtem ko so v bogatejših paketih digitalni merilniki in večji 12,3-palčni zaslon v vgrajenim multimedijskim sistemom idrive 7. Pri BMW-ju izpostavljajo nizek položaj sedenja in izboljšan prostorski občutek za voznika in sovoznika, medtem ko je prostornina prtljažnika za 20 litrov večja v primerjavi s predhodnikom in meri 390 litrov. Naslon zadnje klopi je deljiv v razmerju 40:20:40, hkrati pa Bavarci omenjajo še 35 mm nižji nakladalni rob.

Imel bo pester izbor motorjev

Glede vozniškega karakterja velja izpostaviti, da je 2 deležna vseh tehničnih rešitev, ki so jih v preteklosti razvijali za serijo 4. Od slednjega je spet dobila trilitrski šestvaljni stroj, ki je skrit pod oznako M240i xDrive in trenutno velja za najzmogljivejšo izvedbo. Tako bo ostalo do leta 2023, ko v ponudbo uvrstijo model M2. Vrstni šestvaljnik je dobil za 25 kilovatov več moči (275 kW), pogon pa je speljan na vsa štiri kolesa. Ni pa to edini motor v ponudbi. Na voljo je še štirivaljni dvolitrski bencinski motor (220i) s 135 kW, oznaka 230i bo imela vgrajen isti motor, le da bo ta razvijal 180 kW moči (na voljo naslednje poletje), zanimiv za kupce pa bo tudi dizelski 220d s 140 kW. Ta je edini, ki ima vgrajeno 48-voltno blago-hibridno tehnologijo. Vsi motorji so serijsko povezani le z 8-stopenjskim menjalnikom, v osnovi pa je pogon (brez xDrive) speljan na zadnji kolesni par. Avto se bo, tako kot nekaj drugih bratov, proizvajal v mehiški tovarni v mestu San Luis Potosí.


Najbolj brano