Nič več bencinskih motorjev

Nemški proizvajalec Volkswagen je po nekaj letih prenovil priljubljen kombi, ki bolj kot z osveženo obliko prepričuje z napredno tehnologijo.

V polnem letu bodo prodali tisoč primerkov, več kot polovica 
pripada poslovnim uporabnikom, precej visok pa je delež zasebne 
rabe. Pri slednjem prevladuje izvedba multivan. Foto: Peter Pirkovič
V polnem letu bodo prodali tisoč primerkov, več kot polovica pripada poslovnim uporabnikom, precej visok pa je delež zasebne rabe. Pri slednjem prevladuje izvedba multivan. Foto: Peter Pirkovič

Dimenzije so ostale enake kot doslej, opazna je rahla oblikovna prenova na sprednjem delu, v obliki novih žarometov, ki imajo za doplačilo vgrajeno tudi led tehniko, preoblikovan je tudi sprednji odbijač, spremembe so na zadnjih lučeh, prevetrena je ponudba platišč, s prenovo pa so se ob straneh na sprednjem delu pojavili napisi različic tega modela. Prav tako ni nepomembno, da so dopolnili tudi barvno paleto, tako pri klasičnem kot dvobarvnem lakiranju.

Več opaznih novosti je v potniškem delu

Nemci so uporabili številne kakovostnejše materiale, ki posredno pripomorejo k izboljšani zvočni izolaciji, vgrajeni so USB-C vmesniki in 230-voltna vtičnica, za svetlobo v potniškem prostoru skrbi led osvetlitev, še največ poudarka pa je v tokratni prenovi namenjenega voznikovemu delovnemu okolju.

Armaturna plošča je v celoti preurejena, prinaša več oblikovne svežine, nov volan, nekaj odlagalnih mest, a za uporabnike bo morda najbolj dobrodošla novost v obliki digitalnih merilnikov, ki jih poznamo iz ostalih koncernskih modelov (10,25-palčni zaslon). Polega tega bo sredinsko konzolo za doplačilo krasil še 9,2-palčni zaslon na dotik s posodobljeno multimedijsko vsebino MIB3. Ta med drugim prinaša dostop do spletnih storitev (vgrajena e-SIM kartica), brezžično povezovanje pametnih telefonov (Apple CarPlay in Android Auto), glasovno upravljanje, navigacijo s samodejno posodobitvijo in še veliko drugih uporabnih dodatkov.

Več kot tisoč različnih kombinacij

Pri izbiri pogonov se ponudba koncentrira zgolj na dizelske motorje. Bencinske motorje so črtali iz ponudbe in čeprav so pri Volkswagnu predstavili še električno gnano verzijo, ta v Sloveniji vsaj za zdaj ne bo naprodaj. Torej, pri dizlih so v ceniku dvolitrski štirivaljniki z 81, 110 in 146 kilovati moči, pri nekaterih pa bo možna kombinacija samodejnega DSG menjalnika ali štirikolesnega pogona.

Obenem ima Volkswagnov kombi posodobljeno tudi aktivno varnost. Od večjega crafterja je dobil asistenco za bočni veter in sistem za enostavnejšo vzvratno vožnjo s prikolico, izboljšan je aktivni tempomat in sistem za samodejno zaviranje v sili, ki prepoznava tudi pešce in kolesarje. Kupcem so na voljo v osnovi štiri verzije, s krajšo ali daljšo medosno razdaljo: transporter, multivan, caravelle in avtodomarska california. Cene so se v povprečju povišale od 800 do 1200 evrov, odvisno kombinacije. Teh je več kot tisoč.


Najbolj brano