Nadomestilo za avtomobilske salone?

Avtomobilski trgovci že več kot desetletje iščejo nekoliko bolj inovativne načine prodaje in zdi se, da je novi trend nekakšnih VIP dogodkov, kot je Mercedesov, v precejšnjem vzponu.

Kralji dogajanja tokratnega dogodka so bili Mercedesovi modeli, opremljeni z oznako AMG. Foto: Peter Pirkovič
Kralji dogajanja tokratnega dogodka so bili Mercedesovi modeli, opremljeni z oznako AMG. Foto: Peter Pirkovič

Strokovnjaki za marketing menijo, da je v klasičnim avtomobilskim salonom, ki odpirajo vrata vsako leto ali dve, odbila zadnja ura. Metanje na desetine marketinških milijonov evrov (na evropski ravni) samo zato, da si povečujejo prepoznavnost znamke in beležijo slab prodajni učinek, ne pije vode in temu primerno so se trgovci po vsej Evropi znašli in začeli izumljati nove prodajne prijeme.

Podpora tovarne

V našem okolju imamo takšnih primerov vse več. Izstopajo pri distributerju Mercedesovih vozil, kjer se že tradicionalno zadnjih nekaj let vračajo v center varne vožnje na Vransko. Pravzaprav je to edino pravo mesto v Sloveniji, kjer njihova znamka iz prostorskega vidika ponudi na ogled celoten spekter svoje prodajne ponudbe, hkrati imajo povabljenci možnost določene modele preizkusiti na več načinov, zelo dobrodošla pa je zanje tudi prejeta izkušnja, ki jo dobijo od inštruktorjev. In to je najbolj bistveno pri organizaciji takšnega dogodka, je prepričan Rasto Oderlap, ki vodi družbo Autocommerce. Star Experience je dogodek, ki ga izdatno podpira tovarna, saj ta na različne konce sveta pošilja številne eksotične avtomobile z namenom, da bi jih kupci preskusili in se na podlagi dobre izkušnje tudi odločili za nakup.

Veliko dela na samem dogodku opravijo tudi prodajni svetovalci, ki se še izdatno posvetijo potencialnemu kupcu, ki želi kupiti Mercedesovo vozilo. Štiridnevni dogodek je gostil približno petsto povabljencev, ki jih povečini izberejo prav Mercedesovi trgovci iz vse Slovenije. Dobrih 120 udeležencev na dan.

Kaj doživijo povabljenci?

Ti so deležni različnih delavnic, ki sem jih na kratko tudi sam preizkusil. Za večino bo zagotovo najbolj zanimiv tako imenovani agility program, kjer so na voljo AMG-jeva vozila. Od A35 AMG, ki razvija 225 kilovatov (cena 46.000 evrov) do orjaka GT63 S z vgrajenim štirilitrskim 470 kilovatnim V8 strojem, katerega cena pri nas znaša 244.766 evrov. V tem primeru gre za preizkus zmogljivosti teh vozil, ki poteka pod nadzorom inštruktorja.

Delavnica Inteligent drive safety uporabnikom na zelo jasen način prikaže delovanje vseh varnostnih sistemov, ko pride do nenadnega zdrsa ali poslabšanja razmer na cesti. Slišati je bilo, da marsikateri kupec pravzaprav niti ne ve, da ima določeno varnostno asistenco vgrajeno v svoj avtomobil, ali pa s preizkusom novih varnostnih inovacij samo še potrdi svojo željo po nakupu vozila. Ker poligon ne ponudi vseh užitkov, obiskovalcem omogočijo vožnjo izbranih modelov po klasičnih cestah izven centra varne vožnje.

Svojevrstno doživetje je program offroad, posebej zaradi dejstva, ker je bil tudi tokrat na voljo za preizkus razred G. Tokrat kot G500, ki ima pod pokrovom 310-kilovatni V8 motor in katerega cena znaša 155 tisočakov. Kratek sprehod po blatni podlagi, kjer se kakopak odlično znajde, ponudi tudi vožnjo v nagibu. Uspelo mi ga je postaviti do 28 stopinj nagiba, kar se izpisuje na osrednjem zaslonu, in priznam, da je občutek malenkost zastrašujoč, a več kot dvotonska kocka iz Gradca svoje delo opravi z odliko.


Najbolj brano