Logotip izdeluje podjetje iz Kamnika

Prejšnji teden smo pisali o novi opel astri, tokrat pa nekoliko podrobneje še o peugeotu 308. Ta se na ceste pripelje v začetku prihodnje pomladi.

Cen za zdaj še niso dokončno potrdili in jih zato javno še ne morejo 
razkrivati, so pa napovedali, da se poleti ponudbi pridružuje tudi 
karavanska izvedba.
Cen za zdaj še niso dokončno potrdili in jih zato javno še ne morejo razkrivati, so pa napovedali, da se poleti ponudbi pridružuje tudi karavanska izvedba. 

Oba si namreč delita enako tehnično osnovo in motorje, izrazito pa se medsebojno ločujeta po obliki. Pri Peugeotu so uspeli narisati všečen zunanji videz, ki deloma temelji na uveljavljenem oblikovalskem receptu, kakršnega so uporabili tudi na ostalih najnovejših modelih. Razstavni primerek je bil odet v modro barvo in obdarjen s paketom opreme GT, ki mu prinaša bogato serijsko opremo in izpiljen zunanji videz. Avto je za debelih deset centimetrov daljši in za slabih pet cm širši, medtem ko dolžina medosja znaša 2,67 metra, kar mu prinaša dovolj prostora na sprednjih sedežih in zadnji klopi. Oblikovalci so v notranjosti sledili konceptu i-cockpit z manjšim volanom, digitalnimi 3D merilniki in novo zasnovano sredinsko konzolo z desetpalčnim zaslonom na dotik. Slednji je bil deležen povsem novo razvitega infozabavnega sistema, katerega vsebina je v celoti prevedena v slovenski jezik. Menjalne ročice, kakršno smo poznali do zdaj, ni več, saj jo je nadomestil selektor v obliki manjšega stikala. V vseh različicah so serijski LED žarometi in vertikalne LED dnevne luči, prvič pa bo imel 308 na voljo žaromete z matrično LED tehnologijo. Tudi zadnje luči so v LED tehnologiji in imajo znano obliko levjih krempljev. Kupci bodo lahko izbirali med sedmimi barvnimi odtenki. Avto je opremljen s številnimi varnostnimi možnostmi, kot so zaznavanje mrtvega kota, 180-stopinjska vzvratna kamera 360-stopinjska pomoč pri parkiranju s štirimi kamerami in funkcija klica v sili, v kratkem pa bodo ta seznam še dodatno posodobili z dodatnimi varnostnimi asistencami.

Bencinski, dizelski in priključno-hibridni motorji

Motorna paleta bo v začetku sestavljena iz bencinskih, dizelskega in dveh priključno-hibridnih pogonov, dobro leto kasneje pa se paleti pridružuje še baterijski 308. Največ povpraševanja bo po bencinskem 1,2-litrskim trivaljnikom z 81 in 96 kilovati moči, kjer bo zmogljivejšo verzijo možno izbrati tudi v kombinaciji z osemstopenjsko avtomatiko. Ta menjalnik bo na voljo tudi pri dizelskem motorju, ki razvija 96 kilovatov moči. Veliko pozornosti bo namenjenega tudi elektrificiranemu pogonu. Priključna hibrida imata vgrajen 1,6-litrski turbo bencinski motor s 110 oziroma 132 kW moči, medtem ko litij-ionska baterija ohranja enako kapaciteto - 12,4 kWh. Sistemska moč pri zmogljivejšem, ki ne bo opremljen s štirikolesnim pogonom, znaša 162 kW, pri šibkejši verziji pa 132 kW. So pa vendarle omenili možnost, da bi Francozi čez čas lahko predstavili 308 z oznako PSE. Začetek prodaje je bil sprva načrtovan za začetek prihodnjega leta, a so težave s polprevodniki štart prodaje prestavili za dva do tri mesece. In še to. 308 ima tudi nov logotip, kjer je na hrbtni strani podpis Made in Slovenija. Izdeluje ga podjetje Hella Saturnus iz Kamnika.


Najbolj brano