Lexusov vstopni model z oznako UX

UX je najmanjši terenec v ponudbi tega japonskega proizvajalca, grajen na enaki platformi kot Toyota corolla, in obenem tisti avto, ki bo lexusu okrepil prodajno statistiko.

Letos želijo na naše ceste poslati vsaj 85 primerkov leksusa UX, ti 
pa bodo povečini opremljeni s hibridnim pogonom.

 Foto: Peter Pirkovič
Letos želijo na naše ceste poslati vsaj 85 primerkov leksusa UX, ti pa bodo povečini opremljeni s hibridnim pogonom.  Foto: Peter Pirkovič

4,49 metra dolg UX, z medosno razdaljo 2,64 metra, bo na voljo s klasičnim dvolitrskim bencinskim motorjem s 125 kilovati in s samodejnim CVT menjalnikom (oznaka 200), druga in med kupci bolj priljubljena izbira pa bo hibridni pogon (oznaka 250h), v sestavi dvolitrskega bencinskega motorja in elektromotorja.

Skupna sistemska moč tega pogonskega sklopa znaša 135 kilovatov in tudi pri tem bo za prenos skrbel CVT menjalnik. Pri različici F sport je možnost izbire prilagodljivega vzmetenja AVS (dodatek znaša 1050 evrov), ki še dodatno pripomore, da je vožnja z UX natančna.

Ne boji se makadama

Čeprav bo večino časa vozil po asfaltni podlagi, se ne bo ustrašil stika z makadamsko. Temu primerno je na voljo tudi štirikolesni pogon (enak kot pri Toyoti priusu), ki bo kupca dodatno stal 1550 evrov, a bo pogoj izbira hibridnega pogona.

Notranjost je po lexusovih merilih dodelana in na prvi pogled precej všečna. Oblika armaturne plošče ima korenine zasidrane pri večjih modelih, a bolj nas je znova presenetila izjemnonatančna in kakovostna končna izdelava ter uporaba izbranih materialov.

Prtljažni prostor ni prav razkošen

Z uporabniške plati velja omeniti osrednji 8- ali 10,3-palčni osrednji zaslon, multimedijsko vsebino se upravlja preko izboljšane drsne podlage, dodatno pa so na voljo tudi digitalizirani merilniki. UX dimenzijsko primerja z audijem Q3, volvom XC40 in mercedesom GLE ima v potniški kabini dobro odmerjen prostor za dva oziroma štiri potnike. Manj se s prostornostjo UX izkaže pri prtljažnem delu, ker je v osnovi na voljo le 371 oziroma 327 litrov, če gre za različico s štirikolesnim pogonom.

Na voljo bo v enajstih različnih zunanjih barvah, kjer najbolj izstopajo kaki zelena, nebesno modra in karneolsko oranžna. K izboljšanju aerodinamike delno pripomorejo še posebej oblikovana platišča, blatniki in zadnje luči, ki so tudi v vlogi usmerjevalnika zraka. Avto bo na voljo s sedmimi paketi opreme, cene zanj pa so postavljene v razponu od 29.950 do 50.950 evrov.


Najbolj brano