Legendarni mišičnjak s pomočjo elektrike

V skladu z novo strategijo je bil elektrifikacije deležen tudi Chevroletov najbolj znan model.

Corvette e-ray gre v prodajne salone konec letošnjega leta, 
osnovni LZ1 bo Američane stal 104 dolarske tisočake, še sedem 
več pa brezstrešna različica. Foto: Chevrolet
Corvette e-ray gre v prodajne salone konec letošnjega leta, osnovni LZ1 bo Američane stal 104 dolarske tisočake, še sedem več pa brezstrešna različica. Foto: Chevrolet

Brez skrbi, e-ray ne pomeni, da je corvette ostala brez svojih osemvaljnih motorjev, le nekaj električne pomoči je dobila. Z elektromotorjem in 6,2-litrskim V8 premore 481 kW (654 KM) moči. Pri Chevroletu pravijo, da je to dovolj, da se z mesta do 100 km/h izstreli v samo 2,5 sekunde, zaradi česar je to tudi najhitrejša serijska corvette vseh časov. Za sprint na četrt milje oziroma nekaj več kot 400 metrov potrebuje zelo spodobnih 10,5 sekunde časa, najvišja dosežena hitrost pa je 209 km/h.

Kje je elektrika? Nad sprednjo os je postavljen elektromotor z močjo 120 kW in 165 Nm navora. Baterija je sicer skromna, ima le 1,9 kWh. V stealth načinu gre avto na elektriko do 72 km/h, Američani pa pravijo, da s tem lahko brez hrupa zapustite svojo sosesko. Bencinski del pogona je že uveljavljeni LT2 6,2-litrski V8 iz različice stingray s 369 kilovati in 637 Nm navora.

Ni pa le dodatek elektromotorja razlog za posebnost. Napredni sistem vzmetenja magnetic ride control 4.0 je del serijske opreme, prav tako keramične Brembove zavore. Avto je obut v vseletne Michelinove pilot sport gume, ki spredaj merijo 20, zadaj pa 21. palcev. E-Ray je 9,1 centimetra širši od stingraya, ima drugačen nos in bolj izrazite horizontalne elemente, na zadku pa je vgrajen odbijač dodatne izstopne reže.

Kupcem bo na voljo 14 zunanjih barv, od tega so tri povsem nove, možno pa do dodati karbonski aerodinamični kit za boljše prisesanje k tlom. Avto bo imel prepoznavno modro črto, možno bo izbrati črno obarvane izpušne cevi, ob štirih različnih aluminijastih platiščih pa so tu še karbonska. Dodana je tudi nova generacija asistenčne elektronike s ohranjanjem voznega pasu, preprečevanjem naleta in samodejnim zaviranjem v sili.


Najbolj brano