Jeepov dizelski motor za Fiatovega dostavnika

Fiat ducato je na evropskem trgu prisoten že od začetka osemdesetih prejšnjega stoletja, priljubljenost med poslovnimi kupci pa nikakor ne pojenja. Da bi ostal v koraku s časom, so ga korenito prenovili.

Tudi v prihodnje bo na voljo potniška in kesonarska različica, pa šasija s kabino za kasnejše nadgradnje in tovorna Furgon verzija, ki 
je tradicionalno najbolj priljubljena med poslovnimi kupci.
Tudi v prihodnje bo na voljo potniška in kesonarska različica, pa šasija s kabino za kasnejše nadgradnje in tovorna Furgon verzija, ki je tradicionalno najbolj priljubljena med poslovnimi kupci. 

Po letu 2014, ko je bila predstavljena zadnja generacija, je bil ducato zdaj deležen nekoliko bolj obsežne prenove. Ta vključuje spremembe pri pogonski tehniki kot tudi precejšnje izboljšave na področju vozniškega udobja in funkcionalnosti. Čeprav je na zunanjosti le minimalistična prenova, ne gre spregledati vgradnje polnih LED žarometov in uvedbe dveh novih zunanjih barv (siva lanzarote in siva artense). Notranjost kabine prinaša veliko več prevetritve. Popolnoma na novo je zasnovana armaturna plošča, ki omogoča vgradnjo 10-palčnega osrednjega zaslona na dotik (na voljo tudi 5- ali 7-palčni zaslon) z zadnjo generacijo multimedijskega sistema uconnect10 navi. Ta med drugim omogoča povezovanje z Applovimi in Android telefoni, na voljo je glasovno upravljanje (hey, fiat), upravljanje s klimatsko napravo ali načrtovanje in potovanje s pomočjo tom tom navigacijskega sistema. Obenem ta na daljavo lahko posreduje tudi izbrane podatke o vozilu, v kolikor ima operater aktiviran sistem my fleet manager (priporočljivo za velike flote vozil). Ducato je dodatno lahko opremljen še z digitalnimi merilniki, pametnim ključem za prostoročno odklepanje in zaklepanje, stikalom za zagon motorja, elektronsko ročno zavoro, možnostjo brezžičnega polnjenja mobilnega telefona, na seznam dodatne opreme pa so Italijani uvrstili še 230-voltno vtičnico, nastavljivo mizico za prehranjevanje ali postavitev prenosnega računalnika in digitalno 8,9-palčno vzvratno ogledalo, ki je povezano s kamero na zadku.

Cene so za odtenek višje od predhodnika

Za pogon so pri Fiatu Ducatu namenili Jeepov 2,2-litrski dizel, ki je v celoti prenovljen in velikanu rahlo prilagojen. Štirivaljni multijet3 bo na voljo z 89, 104, 117 in 130 kilovati moči, ki ga je možno kombinirati s 6-stopenjskim ročnim ali 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Moč je speljana na sprednji kolesni par, medtem ko štirikolesno gnane verzije za zdaj še ni na vidiku. So pa zato ducata izdatno opremili z najaktualnejšimi varnostnimi asistencami. Na voljo je sistem za samodejno zaviranje v sili, sistem za prepoznavo prometnih znakov, sistem za ohranjanje smeri vožnje, radarski tempomat, sistem za opozarjanje vozil v mrtvem kotu in sistem za preprečevanje prečnega trka pri vzvratni vožnji. Zna pa ducato tudi povsem samostojno bočno parkirati, s pomočjo parkirne asistence. Cene so skladno s prenovo, ki prinaša veliko novega, v povprečju poskočile za okrog 1400 evrov, v primerjavi z dosedanjim modelom. Tako osnovna cena brez DDV tako znaša 17.170 evrov.


Najbolj brano