Iz Volkswagna je nastal še Fordov klon

Znano je, da se Volkswagen in Ford povezujeta na področju gospodarskih vozil, saj bodo na tak način prihranili pri enormnih stroških razvoja. Prvi pravi izdelek iz skupnega sodelovanja je tourneo connect, ki je nastajal na osnovi Volkswagnovega caddyja.

Ford in Volkswagen že nekaj časa sodelujeta pri naslednji generaciji kombijev in pickupov in tole je prvi rezultat. Nova 
generacija tournea connect je pravzaprav rahlo spremenjeni in 
prilagojeni Volkswagen caddy.
Ford in Volkswagen že nekaj časa sodelujeta pri naslednji generaciji kombijev in pickupov in tole je prvi rezultat. Nova generacija tournea connect je pravzaprav rahlo spremenjeni in prilagojeni Volkswagen caddy. 

Fordovci tako z razvojem tega avtomobila niso imeli veliko dela. Dobili so že izdelano tehnično osnovo, a da bi vseeno malce odstopali od caddyja, so oblikovalci malenkost prilagodili obliko in jasno zamenjali logotipe proizvajalca. Glavna oblikovna razlika v primerjavi s caddyjem je širša in višja maska, ki jo obdajata žarometa z LED dnevnimi lučmi v obliki črke C, medtem ko je zadek ostal popolnoma identičen nemškemu tekmecu. Za večjo praktičnost in udobje je nova generacija tournea connect na voljo s sedmimi sedeži in s kratko medosno razdaljo L1 ali z dolgo medosno razdaljo L2. Ob tem je potrebno dodati, da se ob neuporabi druge in tretje sedežne vrste to lahko zloži ali v celoti odstrani, s tem pa se ustvari veliko odlagalnega prostora za delovno ali športno opremo. V številkah to pomeni, da če se odstrani drugo in tretjo sedežno vrsto, uporabnik pridobi do 3,1 m3 prtljažnega prostora v različicah L2 in 2,6 m3 v različicah L1. Prevoz daljših predmetov ali zajetne opreme za prosti čas je preprost, saj največja dolžina tovora pri različicah L2 znaša 2265 mm za prvo, 1452 mm za drugo in 629 mm za tretjo vrsto sedežev.

Potniška kabina brez sprememb

Nova generacija potniškega kombija, ki je namenjen tako družinski kot poslovni rabi, se v prvi vrsti izkaže z prostorno potniško kabino. Slednjo kakopak spremlja digitaliziran voznikov delovni prostor, ki je na las enak kot pri caddyju. Serijsko zaslon meri 8,25 palca, višji nivoji opreme titanium, sport in active pa imajo 10-palčnega. Za doplačilo bodo dodali tudi 10-palčne digitalne merilnike. Seveda bo v prihodnje to odvisno tudi od razpoložljivosti polprevodnikov, a to je že druga zgodba. Zaslon na dotik omogoča upravljanje navigacije, zvočnega sistema in klimatske naprave v kabini, druge funkcije, kot so telefonska povezava, informacije o vozilu in konfiguracija zvočnega sistema, pa so združene v podmenijih, da med vožnjo niso moteče. Kot zanimivost velja dodati, da imajo avtomobili, ki so opremljeni z desetpalčnim zaslonom na dotik, nekaj dodane vrednosti. Multimedijska naprava je namreč opremljena z modemom fordpass connect, ki uporabnikom pomaga, da ostanejo povezani s spletom tudi na poti. Razpoložljiva spletna navigacija uporablja podatke v oblaku za dodatne posodobitve v živo, vključno s poročili o prometu in alternativnimi potmi, bencinskimi črpalkami v okolici (s prikazom cen in delovnih časov), spletnimi posodobitvami zemljevidov in podrobnostmi o parkiriščih, vključno z razpoložljivostjo, oddaljenostjo in ceno. Obenem lahko uporabniki z avtomobilom komunicirajo tudi preko aplikacije na telefonu. Preko te preverjajo stanje luči, oken in vrat, lahko odklepajo ali zaklepajo vozilo na daljavo, preverjajo lokacijo vozila in položaj na parkirišču oziroma spremljajo nivo goriva in porabo.

Bencinski in dizelski Volkswagnovi motorji

Kupcem bodo na voljo trije nivoji opreme - sport, titanium in trend ter seveda active z dodatno zaščito za slabše terene. Avto bo na voljo v desetih barvah. Pri pogonski tehniki se bodo fordovci prav tako posluževali znanih motorjev nemškega proizvajalca. Izbira bo možna med 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem s 85 kW (115 KM) in dvolitrskim EcoBlue motorjem. Slednji bo na voljo s 75 kW (102 KM) ali 90 kW (122 KM) moči. Vse izvedbe potniškega forda imajo 6-stopenjski ročni menjalnik, za doplačilo bo mogoče izbrati tudi sedemstopenjsko DSG avtomatiko. Povezovanje med dvema proizvajalcema bo tourneu connect prinesla možnost štirikolesnega pogona, v kombinaciji z 90-kilovatnim dizlom.

Omembe vredna je tudi bogata vsebina varnostnih asistenc. Od vseh devetnajstih velja izpostaviti pomoč pri preprečevanju trčenja s samodejnim zaviranjem v sili in opozarjanjem na nevarnost naleta, sistem za ohranjanje voznega pasu, nadzor voznikove zbranosti, aktivni tempomat, pomoč pri speljevanju navkreber ter sprednje in zadnje parkirne senzorje. Po načrtih, ki so jih pripravili na sedežu Fordove evropske izpostave v Kölnu, avto v prodajne salone pripelje v prihodnjem letu, ko se bodo temperature začele rahlo dvigovati. Naj spomnimo še na dejstvo, da bo v prihodnjem letu iz tega medsebojnega sodelovanja predstavljen še en zanimiv model. Namreč, na osnovi Fordovega poltovornjaka rangerja vzporedno nastaja tudi novi Volkswagen amarok.


Najbolj brano