Dobil je nov obraz

V okolici Prestranka smo odpeljali prve kilometre s prenovljenim Oplom grandlandom s hibridnim pogonom. Gre za tehnološko dovršen avto, za katerega pa ne bo pretiranega zanimanja, saj cenovno precej odstopa od ostalih bratov.

Opel grandland bo v prodajne salone Oplovih trgovcev pripeljal 
šele v začetku novembra.

 Foto: Peter Pirkovič
Opel grandland bo v prodajne salone Oplovih trgovcev pripeljal šele v začetku novembra.  Foto: Peter Pirkovič

Grandland se pri nas prvič predstavi pred štirimi leti, ravno v času, ko nemško znamko prevzame francoski koncern PSA. V tem štiriletnem obdobju na evropskem trgu prepriča več kot 300.000 kupcev, od tega skoraj 900 v Sloveniji. Če je bil trend v začetku še nekoliko bolj na strani dizelskega pogona, se danes večina kupcev odloča za bencinsko gnane izvedbe. Tudi zaradi boljšega cenovnega dostopa.

Prenovljeni grandland je bil že takrat grajen na PSA-jevi platformi EMP2, zato se zdaj ne spreminjajo ne dimenzije ne pogonska tehnika. Na pol poti do nove generacije pa je bil deležen korenite oblikovne prenove, predvsem na sprednjemu delu, kjer vleče znane oblikovne smernice svojih družinskih članov mokke in crosslanda. Skupaj z novim obrazom so prišli tudi matrični LED žarometi, prevetrena je oblika platišč, zamešali so nekaj novih barv in na prtljažna vrata nadeli velik napis grandland. Potniška kabina v prvi vrsti prinaša družinsko udobje in prostornost, ki so jo zdaj podkrepili še z novimi materiali, izboljšano zvočno izolacijo in s povsem novim konceptom armaturne plošče. Tej pri Oplu rečejo Pure Panel. Gre za koncept dveh povezanih zaslonov, ki jih poznamo iz mokke oziroma že iz Peugeotovih vozil. Grandland bo hkrati tudi prvi opel v ponudbi, ki bo imel na voljo še infrardečo kamero, slika te pa se bo predvajala v delu digitalnih merilnikov. Pri snovanju potniške kabine niso pozabili niti njihove udobne in terapevtske AGR sedeže.

Največ zanimanja za bencinski motor

Pri pogonskemu sklopu bo poudarek na 1,2-litrskem bencinskem motorju, ki razvija 96 kilovatov moči in ga kupec lahko kombinira s 6-stopenjskim ročnim ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Tudi pri dizelski ponudbi je na voljo zgolj en motor, in sicer 1,5-litrski dizel s 96 kilovati, ki je povezan zgolj z 8-stopenjsko avtomatiko, medtem ko je štirikolesni pogon rezerviran za priključno-hibridno različico Hybrid4 z 221 kilovati moči. Med hibridnimi pogoni je obstaja še različica z enim elektromotorjem, s pogonom na sprednji kolesni par in s sistemsko močjo 165 kilovatov. Cena najosnovnejše izvedbe grandlanda 1.2 turbo business edition znaša 27.465 evrov, pri čemer v začetku prodaje ponujajo dva tisočaka popusta. Ljubitelji dizlov bodo morali seči še nekoliko bolj globlje v žep, saj najcenejši grandland 1.5D stane 31.115 evrov, cena štirikolesno gnane verzije Hybrid4 pa je postavljena na začetnih 46.140 evrov. Za prihodnje leto načrtujejo, da bodo pri nas prepričali približno 300 kupcev, le peščica teh pa se bo odločila za hibridne različice. Pri tem omenjajo podatek, da se je v zadnjem času za grandlanda odločilo veliko število fizičnih kupcev in prav tem bodo v začetku prodaje ponudili posebno Opel financiranje, ki poleg klasičnega popusta še dodatno znižuje ceno. Več o tem bodo povedali čez dober mesec.


Najbolj brano